Backofficemedarbetare Landskrona

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi serviceminded Backoffice-medarbetare för ett längre uppdrag hos vår kund i Landskrona! Uppdraget är tänkt att tillsättas omgående och löper över minst 6 månader.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter består främst av;

Administrativ service till tekniker ute på fält
Tidrapportering
Fakturering
Kreditupplysning
Uppbackning till innesälj 

En viktig del i tjänsten är att säkerställa god service och positiva relationer mot kunder och intern personal.



Din bakgrund
Vi tror att du som söker tjänsten har lägst gymnasiekompetens och ett par års erfarenhet av ordermottagning och arbete på Backoffice. Ett visst mått av tekniskt intresse underlättar i arbetet. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.Du har erfarenhet av att arbeta i större affärssystem och har mycket god datorvana. Kunskaper i SAP är ett krav.

Dina egenskaper
Som medarbetare på Backoffice kommer ditt arbete att innefatta många kontakter, såväl internt som externt. För att klara av och trivas i rollen krävs att du är noggrann, har förmåga att arbeta effektivt och proaktivt samt har ett utpräglat servicetänk. Du är positiv, utåtriktad och tycker om att samarbeta i ett team där du samtidigt tar ägandeskap för dina arbetsuppgifter.
Tycker du att detta låter som en intressant tjänst - då vill vi givetvis gärna veta mer om dig! Välkommen in på www.randstad.se för att söka tjänsten.
Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum löpt ut.Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta Konsultchef Charlotta Lundblad, 072 988 95 03.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren.
Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 30 juli 2015

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Säljplanerare till Pågen

Säljplanerare till Pågen

1 november 2024

31 oktober 2024

31 oktober 2024