Backofficemedarbetare med goda kunskaper inom excel

Backofficemedarbetare med goda kunskaper inom excel

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av backoffice/administration och besitter goda kunskaper inom excel? Är du strukturerad och driven? Då kan det vara dig vi söker!

Vår kund sitter i fina lokaler mitt i Stockholm City. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och som pågår i 6 månader, därefter finns goda möjligheter till att bli förlängd på uppdraget.

Arbetsuppgifter

Vår kund är en marknadsledande aktör inom försäkring & pension. Du kommer in din roll som Backofficemedarbetare ingå i en grupp där arbetsuppgifterna kommer att vara administrativa kopplat till försäkrings- & pensionsadministration.

Arbetsuppgifterna består av att göra avstämningar och hantera rapportering från kunder. Vidare kommer du att hantera underlag i system och sammanställa dessa.

Vem är du?

För tjänsten söker vi någon med några års tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom Backoffice. Vi ser gärna att du har akademisk examen. Du är en van användare av Excel och behärskar svenska och engelska, både i tal och skrift.

Vi söker dig som trivs med att arbeta i grupp men som även kan arbeta självständigt med eget ansvar. Du har mycket högt servicetänkande, är flexibel samt noggrann och inte heller främmande för nya arbetsuppgifter och utveckling av nya och befintliga rutiner. Du är utåtriktad och ansvarsfull och har lätt för att prioritera.

Ansökan

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT. SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Backofficemedarbetare

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 oktober 2020
  • Ansök senast: 27 mars 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


10 oktober 2024