Backofficemedarbetare till Addsecure

Backofficemedarbetare till Addsecure

Arbetsbeskrivning

Är du ute efter nästa möjlighet inom service och administration? För att arbeta i Customer Service-teamet på Addsecure så behöver du vara en nyfiken person med vilja att samarbeta och lära dig nytt. Du, tillsammans med dina 11 kollegor är viktiga spelare för Addsecures kundresa och för att skapa strukturer och arbetssätt. Har du erfarenhet av order-och faktureringsflöden, affärssystem och administrativ ärendehantering och känner igen dig med ovan beskrivning så kan detta vara din nästa utmaning!

OM TJÄNSTEN
Addsecure präglas av en självsäker och stabil kultur med positiv energi och framåtsträvan. Vår kunds vision är att skapa en säkrare och smartare värld genom smarta lösningar och kommunikation, där de ser rätt medarbetare med stort engagemang som grundpelaren. Du kommer ingå i ett kundtjänstteam på 11 Customer Service/Back-office samt en teamleader. Du kommer att introduceras genom att gå bredvid mer seniora kollega, för att på sikt bli mer självständig i rollen.

Du erbjuds


* Möjlighet att bygga upp, forma och sätta prägel på ett helt nytt team
* Ta del av ett snabbväxande och internationellt företag i en mycket spännande fas
* Samarbete med engagerad konsultchef där uppföljningar sker kontinuerligt


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Detta är ett konsultuppdrag där du inledningsvis går in på en visstidsanställning på 6 månader där goda chanser finns till förlängning förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

ARBETSUPPGIFTER
Rollen består av 75% backoffice och 25% kundbemötande via telefon och mail. Du kommer tillexempel att:


* Hantera avtals och-fakturafrågor mestadels över mail, men på sikt över telefon
* Göra nyregistreringar av kunder i systemet
* Uppdatera villkor i affärssystemet NAV


Vidare kommer du in ett team under uppbyggnad, där du kommer vara en viktig spelare för att bygga upp ett tryggt och stabilt kundserviceteam med ambitionen att skapa en kultur som präglas av engagemang och teamwork. Du kommer också att arbeta över gränserna till andra team och avdelningar, med syfte att skapa en stark gemenskap som både vi och vår kund gärna ser att du bidrar till.

VI SÖKER DIG SOM
* Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
* Har tidigare erfarenhet av en backoffice-roll
* Har tidigare erfarenhet av order-och faktureringsflöden
* Har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem
* Har tidigare erfarenhet av administrativ ärendehantering

Krav för att komma vidare med din ansökan

För att få möjligheten att gå vidare i processen så kräver vi att du skickar in ett motivationsbrev på max 1000 ord där du beskriver vad som är god service för dig samt varför du är rätt match för rollen. Skickar du inte in ett motivationsbrev så kommer vi tyvärr inte kunna gå vidare med din ansökan.

För denna tjänst så kräver vår kund att konsulten har genomgått en kontroll ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister. Vi ber dig därför vänligen att hämta ansökan här redan nu då detta kan ta upp till 2 veckor: HÄR

Meriterande:
* Om du har studerat ekonomi på högskola eller universitet
* Om du tidigare arbetat i affärssystemet Salesforce
* Om du tidigare har erfarenhet av CRM-systemet NAV eller liknande
* Om du har intresse för IT/teknik
* Om du skriver och talar det norska språket

Som person är du:


* Strukturerad
* Serviceminded
* Engagerad
* Samarbetsvillig


Övrig information


* Start: Omgående enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid – långsiktigt uppdrag
* Placering: Telefonplan
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer på företagets hemsida här: Addsecure

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 januari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


10 oktober 2024