OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Som Backofficemedarbetare hos Dialect ingår du i ett kompetent och engagerat team av 8 personer inom försäljningsorganisationen. I rollen är du ett administrativt stöd för verksamheten och ger service till befintliga kunder för att upprätthålla goda relationer. Arbetet innebär att administrera nya ordrar i systemet, följa upp leveranser och finnas tillhands för stöd och service till kunder och kollegor. Du blir en viktig del i företagskulturen som präglas av kundfokus och affärsmannaskap, där du ges möjligheten att självständigt bygga vidare och utveckla din roll.
Omfattning: Utifrån överenskommelse mellan 80-100%.
Låter detta som något för dig? Skicka in sin ansökan redan idag!
Du ansöker via www.randstad.se, senast 2023-04-30. I denna rekrytering samarbetar Dialect med Randstad. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, ansökan därför så snart som möjligt! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
I rollen som Backofficemedarbetare ansvarar du för:
Administrativt stöd inom försäljning och leveranser. Lägga in nya ordrar i systemet och följa upp leveranser.
Bibehålla goda relationer och vårda affären i att ge service till kunder, via telefon och mejl.
Kvalifikationer
Till tjänsten som Backofficemedarbetare söker vi dig som har:
Arbetslivserfarenhet av administrativt arbete, alternativt erfarenhet inom försäljning och service från butik med en administrativ förmåga.
God vana och kunskap i att arbeta med olika system samt Office paketet.
B-körkort.
Mycket goda kunskaper i svenska, tal & skrift.
Vi lägger stor vikt i dina personliga egenskaper och för att trivas i denna roll ser vi att du har ett intresse för teknik och försäljning. Du är noggrann, självständig och har lätt att lära dig nya uppgifter samt vill arbeta med att utveckla ditt arbetssätt och dina egna förmågor för att göra processer och arbetssätt ännu bättre! Framförallt är du serviceinriktad, trivs i att ha många kontaktpunkter och gör det lilla extra för dina kunder.
Om företaget
Dialect är en rikstäckande franchisekedja som levererar IT- och telekommunikation till företag. Tjänsterna innefattar bland annat mobil och fast telefoni, molntjänster, dokument- och datatjänster, mötestjänster, installation och support. Dialect levererar helhetslösningar inom IT och fungerar som en outsourcad IT-avdelning åt flera av sina kunder. På Dialect finns en lång, samlad erfarenhet av att förstå företag oavsett bransch. Läs mer: https://dialect.se/
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044