Backofficemedarbetare till framåtskridande inkassoföretag i Göteborg

Backofficemedarbetare till framåtskridande inkassoföretag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund som är verksam inom inkassoverksamhet i centrala Göteborg rekryterar vi en backofficemedarbetare. Vi söker dig som har arbetat med inkassorådgivning och som nu vill ta steget vidare och vara med på en spännande tillväxtresa hos vår kund.

I dina arbetsuppgifter ingår det att handlägga kundernas ärenden utifrån inkassoprocesser samt rutiner både inom köpta fordringar samt kunduppdrag. Du får vara med och ta beslut om åtgärder kopplade till respektive ärende, vilket kan vara utmanande och kräver en sund och pedagogisk framtoning.

Din profil
För att trivas i rollen som backofficemedarbetare tror vi att du har 1-3 års erfarenhet från inkassorådgivning och har med fördel haft varierande arbetsuppgifter, alternativt har du 1-3 års erfarenhet av att ha arbetat mot inkassobolag i en ekonomroll.
Vi ser gärna att du är en person som trivs med att skapa relationer och har förmågan att priortera. Du ingår i ett härligt team där ert fokus tillsammans är goda resultat, nöjda kunder och en hög servicenivå.

Vi ser gärna att du är en framåt person, som tycker att ambition, noggrannhet och positiv inställning är a och o.

Vi tror att du är utbildad inom ekonomi/juridik men vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet samt erfarenhet från inkassorådgivning.
Du talar och skriver svenska obehindrat och hanterar det engelska språket flytande i tal och skrift


Om företaget
Tjänsten är på heltid, mån-fre
Kontoret är beläget i centrala Göteborg.
Du söker tjänsten med ett uppdaterat CV och mejlar din ansökan till emma@bemanningskontoret.se

Vi går igenom ansökningarna kontinuerligt och kallar till intervjuer löpande, så sök idag!

Vi tar utdrag ur belastingregistert samt gör kreditupplysning som en del av processen i denna rekrytering.

Vi tar ej emot ansökningar via länken

Om oss
Vi växer - väx med oss!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2020
  • Ansök senast: 8 mars 2020

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024