Backofficemedarbetare till Happy Boss

Arbetsbeskrivning

Om företaget:

Happy Boss har blivit tilldelade flertalet utmärkelser sedan starten för 10 år sen, Vi har exempelvis blivit DI Gasell samt nominerade till Entrepeneur of the Year. Happy boss hjälper företag att hitta den bästa lösningen inom IT, dokumenthantering, telefonilösningar, konferensteknik, facilitylösningar som kaffe- och vattenmaskiner och lokalvård, luftrengörare och Rekrytering. Happy Boss har även lagt en ny treårsplan och i den ligger målet att nå 180 miljoner i omsättning. För att nå detta behöver de ha rätt medarbetare med rätt attityd och inställning.

Vi på Happy Boss har lång erfarenhet av att hjälpa företag effektivisera sina kontorslösningar och vi vet vad som verkligen krävs för att kunden ska vara nöjd. Vi är experter på relationsbyggande som vi vet är det allra viktigaste när det gäller att tillgodose våra kunders behov.

Om dig:

Vi söker nu dig som verkligen brinner för service. Vi ser att du har jobbat på backoffice tidigare och är van med att hantera en stor mäng olika ärende. Du är noggrann och ansvarfull i ditt arbete. Du ställer gärna upp för dina kollegor och är generellt prestigelös. För att trivas i den här rollen är du kommunikativ och riktigt bra på service.

Arbetsuppgifter:

Du kommer att jobba i vår Backofficegrupp med 6 personer bestående av Ekonomichef, Leveransansvarig/projektledare, Avtalsansvarig, Ekonomiassistent, Orderadministratör och Serviceadministratör. Du kommer att ha mycket kontakt med både kunder och säljarna och hjälpa dom att hitta rätt produkter och beställa dessa.

Dagliga arbetsuppgifter

Svara i telefon

Hjälpa kunder i telefon med enklare felsökning

Registrera felanmälningar i Winserv och Delegera jobb till tekniker samt leverantörer

Ansvarig för serviceköerna i Winserv

Ansvarig för Servicemailen

Ansvara för Infomailen

Ansvarig för vårt tonerövervakningsprogram MPS

Registrera order ifrån säljarna och kunder samt beställa från leverantörer

Inleverans/Utleverans

Registrering av kunder och artiklar i affärssystem

Kontorsinköp

Ansvara för att vi har vissa lagervaror hemma och beställ hem vi behov

Arbeta tätt med teknikerna

Övrig:

Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.

Frågor kring rollen eller processen kan riktas till Philip.akesson@happyboss.se / 0720713116.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Happy Boss
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 juni 2021
  • Ansök senast: 10 december 2021

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024