Backofficemedarbetare till klientmedelshantering hos försäkringsbolag i ...

Backofficemedarbetare till klientmedelshantering hos försäkringsbolag i ...

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av ett team där engagemang är ett viktigt ledord? Vi söker dig som har erfarenhet av backoffice, försäkring eller som har arbetat administrativt som ekonomiassistent och är van att arbeta med många olika ärenden i en tempofylld miljö.

Vår kund förstärker sitt team ytterligare och söker en administrativ backofficemedarbetare där fokus kommer att vara arbete med klientmedelshantering. Dina arbetsuppgifter varierar inom det administrativa och du kommer självständigt ha klientkontakt. Detta är till en början ett sex månader långt konsultuppdrag. En spännande roll för dig som gillar utmaning! Har du erfarenhet av att arbeta som backoffice eller har du tidigare jobbat med klientmedelshantering på ett försäkringsbolag? Tycker du om att lära dig nya saker i en spännande miljö? Vill du arbeta i en organisation där det med rätt mindset och engagemang finns många möjligheter att göra karriär inom koncernen?

Vem är du?

Till denna roll ser vi att du har akademisk utbildning inom ekonomi eller liknande. Du har tidigare arbetat som backoffice eller på försäkringsbolag i en bred roll och känner dig trygg i självständigt arbete. Vidare har du systemvana, är van vid stora datamängder och Excel. Du kommunicerar obehindrat både på engelska och svenska.

Som person är du framåt, nyfiken och har en vilja att utvecklas och lära dig nya saker. När det kommer till dina arbetsuppgifter är du lösnings- och detaljorienterad, du har förmåga att prioritera och arbetar effektivt.

Arbetsuppgifter:

Detta är en roll med många kontaktytor och du ska således tycka om att kommunicera och lösa problem tillsammans med andra. Du kommer att arbeta med den svenska och norska klientmedelshanteringen samt ha kontakt med kollegor i Polen.

- Utredning av klientmedel, ej allokerade inbetalningar
- Utredning av inbetalningar,
- Avstämningar av migrerade data, både från bank och i systemet för klientmedel
- Arbetet är inte ”straight forward” utan kräver en del kapacitet i att kunna utreda och försöka se mönsteroch hitta avikelser
- Många kontaktytor ut i organisationen


Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emma Hultberg på 0766471641. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-08-25.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Backoffice till klientmedelshantering hos försäkringsbolag i city

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juli 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024