OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till en investmentbank i centrala Stockholm söker vi nu en handläggare till Backoffice. Har du ett par års erfarenhet av administration och kundservice inom bank och finans och är intresserad av nya utmaningar i ett expansivt bolag, ta del av nedanstående och skicka in din ansökan redan idag. Detta är en rekrytering där du blir anställd direkt hos vår kund, start sker så snart som möjligt eller enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Om tjänsten
I rollen på Backoffice kommer du att arbeta nära affären med komplex administration samt stötta kunder via telefon och mail. Du hanterar löpande kundärenden, registrerar nya kunder, hanterar insättningar, uttag, avstämningar och fondadministration. Du stöttar mäklarna internt och kunder och andra intressenter externt. Det dagliga arbetet är mycket manuellt men bolaget håller på med olika projekt för att digitalisera och effektivisera. Medarbetare inom olika funktioner har en stor del i detta arbete.
Är detta du?
Vi söker dig som har 1-2 års arbetslivserfarenhet inom bank och finans, är en administrativ stjärna samt duktig på att hantera Officepaketet och då framför allt Excel. Språken som används i det dagliga arbetet är svenska och engelska i både tal och skrift. För att trivas i rollen och på bolaget är det en fördel om du är prestigelös, positiv, lösningsorienterad och handlingskraftig.
Intresserad?
Kontakta gärna rekryteringskonsult Lisa de Verdier på telefonnummer 070 416 40 96 eller skriv till lisa.de.verdier@talentsofsweden.se om du har några frågor om rollen eller Talents of Sweden. Vi intervjuar löpande så välkommen med din ansökan redan idag.
Sökord: Backoffice, Kundservice, administration, rekrytering, Talents of Sweden