OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Nu söker vi dig som har ett öga för administration och som älskar att ge service i världsklass till Resursbank i Helsingborg. Du kommer att arbeta som backofficemedarbetare i ett av deras backoffice- team. I team nummer ett passar du in som har en fallenhet för både administration och som har en hög empatisk förmåga. Drivs du mer av service och försäljning? Då är team nummer två för dig, där arbetsuppgifterna är relaterade till service och merförsäljning av tillvalstjänster.
Uppdraget pågår i 6 månader med chans till direktanställning hos Resursbank därefter. Arbetstiderna varierar en del beroende av vilket team du kommer att arbeta i. Båda teamen arbetar måndag till fredag mellan 8-18 i pass varav team två även arbetar vissa helger. Låter detta som något för dig? Ansök då redan idag! Urval och intervjuer hålls löpande.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Vilket team du hamnar i avgörs utifrån dina tidigare erfarenheter och personliga egenskaper.
Oavsett vilket team du arbetar i kommer du att sitta i fina lokaler tätt intill Väla Centrum där lunchrestauranger och goda bussförbindelser finns nära tillhands. Du kommer att tillhöra en arbetsplats där gemenskap och god arbetsmiljö är viktigt. Du kommer att börja din anställning med en utförlig utbildning tillsammans med andra nystartade kollegor innan det är dags att påbörja din resa och visa vad du går för!
Team ett:
Här passar du in som tycker om att arbeta med administrativa uppgifter. Det är även viktigt att du har en förmåga att sätta dig in i andra människors situationer och har en hög empatisk förmåga samt utifrån givna förutsättningar skapa affärsmässiga överenskommelser.
Förekommande arbetsuppgifter:
• Administrativt arbete och hantering av exempelvis: dödsbon eller konkursärenden
• Hålla kontakten med de berörda kunderna om ärendena
Team två:
Här passar du in som har ett öga för service och försäljning. Arbetsuppgifterna är varierande och det krävs att du är bekväm med att fatta egna beslut samt att du har ett naturligt eget driv. För att passa in i team nummer två ser vi att du drivs av utmaningar och tycker att tävlingar i alla dess former förgyller vardagen! För dig som vill ge det lilla extra finns det goda möjligheter till belöningar i form av provision.
Förekommande arbetsuppgifter:
• Hantera ärenden angående privatlån som exempelvis kredithanteringar
• Kontakta befintliga kunder kring deras ärenden
• Försäljning av diverse tjänster som exempelvis försäkringar till befintliga kunder
Vem är du?
Team ett:
För att lyckas i rollen krävs det att du:
• Har en god förmåga att förstå dig på andra människor
• Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Är lösningsorienterad och inte är rädd för att ta egna beslut
• Talar och skriver svenska samt engelska obehindrat
Det är meriterande om du:
• Har grundkunskaper i ekonomi från exempelvis kurser
• Har erfarenhet från likande arbete
Team två:
För att lyckas i rollen krävs det att du:
• Är serviceminded och driven
• Är orädd och tycker om att skapa kontakter med kunder
• Har tidigare erfarenhet från arbete inom service
• Talar och skriver svenska samt engelska obehindrat
Det är meriterande om du:
• Har en god förståelse för det norska språket (extra meriterande)
• Har grundkunskaper i ekonomi från exempelvis kurser
• Har erfarenhet från liknande arbete
Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336