OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du med ett arbete med fokus på administration, service, problemlösning och nöjda kunder? Då kan detta vara en tjänst för dig då vi nu söker en backofficemedarbetare till ett välkänt företag i Jönköping. Är du vår nya medarbetare?
Hur kommer dina arbetsdagar se ut?
I tjänsten som backofficemedarbetare kommer du ingå i ett team om sex personer vilka kommer att vara dina närmsta kollegor, samt ett utesäljteam i Sverige. Dina arbetsuppgifter kommer inkludera administrativa uppgifter i form av avtal, orderhantering samt daglig kontakt internt, företagets kunder och slutkonsument av produkterna som används. Frågor gällande försäkring, service, fakturor, ägarförhållanden är vanliga frågor som du kommer arbeta med administrativt samt i kontakt med kund som du främst kommer ha kontakt med via telefon och mail. Företaget ser ljust på framtiden och det kommer hända mycket framöver vilket gör att din roll kommer kunna utvecklas.
Är det du som kommer trivas hos oss?
För att du ska trivas i denna roll värdesätter vi att du är en person som tar ansvar, agerar, bidrar, lyssnar, tar initiativ och gillar att jobba tillsammans med andra människor, både internt och externt. Du drivs av att ge dina kunder en hög servicenivå och därför ser vi att du har tidigare erfarenhet av administration eller kundservice och vill fortsätta arbeta med det.
Du har en mycket god kommunikationsförmåga där du talar och skriver på svenska flytande, samt har goda kunskaper engelska i tal och skrift. Hanterar du danska och/eller tyska är det meriterande. Vidare har du goda kunskaper inom Officepaketet och gärna vana av att arbeta i affärssystem.
Vi erbjuder dig en arbetsplats med högt i tak där du kommer ha möjlighet att utvecklas i din roll. Du blir en del av ett team som kännetecknas av en öppen och prestigelös kultur där man tillsammans skapar en miljö som alla kan utvecklas i.
Placeringsort: Torsvik utanför Jönköping. Möjlighet att pendla med kollektivtrafik finns
Tillträde: Omgående
Omfattning: 100 %, dagtid på vardagar
Uppdrag: Detta är en hyrrekrytering med start så snart som möjligt, där du den första tiden är anställd av OnePartnerGroup men där anställningen senare förväntas övergå till en tillsvidareanställning hos kundföretaget.
Vad erbjuder dig...
Denna tjänst innebär att du kommer att bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos kundföretaget. Som anställd hos oss kan du få prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Det betyder att vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer och du kommer ha en regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du alltså testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort-och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings-och bemanningsföretag du också.