Backofficemedarbetare till Whirlpool

Arbetsbeskrivning

Omkunden:

Whirlpool
Corporation är världens största tillverkare av vitvaror och finns bland annat
representerade med märkenaWhirlpool, KitchenAid, Hotpoint, Maytag,
Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit och andra stora
varumärken i över 170 länder. Whirlpool Nordic är en försäljnings- och
marknadsorganisation som verkar i 5 nordiska länder: Sverige, Norge, Finland,
Danmark och Island. Deras regionala huvudkontor ligger i Stockholm, där
samtliga av deras supportfunktioner är placerade.

Omtjänsten:

Som Backofficemedarbetare så är du en del av avdelningen Consumer Service. Du
arbetar i ett team på 3 personer som är ansvariga för administrationen av
serviceordrar, du granskar och säkerställer att de utförda arbetena från
Whirlpools servicepartners stämmer och skapar kreditar till återförsäljarna. Vidare
ansvarar du för produktutbyte till kunder och kontrollera leveranser till
verkstäderna. Du är spindel i nätet där du kommer att ha kontakt med både
slutkonsument, verkstäder och andra avdelningar internt via mail och telefon.

Kvalifikationer

För att passa i rollen som backofficemedarbetare hos Whirlpool så tror vi att du är en person
som har arbetat med administration, kundservice eller orderhantering tidigare. Du
trivs med att arbeta i en ansvarsfull roll med många kontaktytor och där du ges
möjlighet att ta egna initiativ. Vi ser att du är kommunikativt lagd samt har
förmågan att strukturera dina arbetsuppgifter. Vi värdesätter ett
handlingskraftigt arbetssätt och en vilja att lära sig nytt. Vi ser vidare att
du har god datorvana och lätt för att snabbt sätta dig in i nya affärssystem
med fördel har du erfarenhet av att jobba i SAP. Det är starkt meriterande om
du talar ytterligare ett nordiskt språk.

Tillträde, omfattning och anställning:
Start för tjänsten är omgående och heltid med kontorstider 8-17 med möjlighet till flex, Tjänstenskall tillsättas omgående och intervjuer sker löpande. Uppdraget är ett konsultuppdrag på initialt 10månader och stora möjligheter till vidare anställning hos kund efter det. Det innebär att du initialt anställs av Herooch arbetar ute hos vår kund. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag somerbjuder våra konsulter friskvårdsbidrag, pension och flexpension.

Hur söker du?

Skicka in dinansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa avrekryteringsansvarig Alisha Baig, alisha.baig@hero.se

We are heartworking”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett
större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med
hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är
personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer.
Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss
själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till
framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 29 mars 2019

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024