OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som BackOffice-medarbetare hos Bra Vision kommer du stötta våra två befintliga utesäljare samt arbeta i vår kundservice. Typiska arbetsuppgifter kan vara att besvara ärenden via telefon och mejl, registrera offerter, uppdatera priser, registrera kunder samt hjälpa utesäljare med offerter och administrativa ärenden. Nedan är exempel på arbetsuppgifter du kommer ansvara för:
- Orderläggning
- Kundförfrågningar
- Prislistor
- Projektledning
För att passa in i tjänsten söker vi dig som har erfarenhet av arbete inom exempelvis kundservice/försäljning/administration/projektledning. Vi har som krav att du har gymnasial utbildning och några års arbetslivserfarenhet. Det är viktigt att du har god datorvana och ett bra kundbemötande. Vi ser gärna att du tidigare arbetat i något affärssystem eller har lätt för att lära dig. Det är viktigt att du drivs av utmaningar och ser lösningar i stället för problem. Att kunna ta stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter är viktigt och att kunna hålla i många trådar samtidigt. Då vi är ett mindre företag är det viktigt att du är en lagspelare för att passa in i teamet och kan stötta upp där det behövs. Vi arbetar med projekt där Du kan komma att ha rollen som projektledare och då strukturera upp en tidsplan och vara spindeln i nätet. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Nedan egenskaper ser vi som viktiga för att passa in i vårt team:
Strukturerad
Noggrann
Stresstålig
Problemlösare
Då det kan förekomma kundbesök och deltagande på mässor samt att tjänsten är på plats på vårt kontor i Braås behöver Du ha B-körkort och tillgång till bil. Tjänsten är på heltid 100%.