OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du tycker administration är kul och har ett tekniskt intresse då kanske tjänsten som Backoffice administratör med teknisk bakgrund på Kemtrak AB är något för dig.
Arbetsbeskrivning
Som Backoffice administratör är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att hantera administrativa uppgifter med att stötta produktion och försäljning.
Huvuduppgifter
Hantera dokumentation
Hantera fakturor och betalningar
Hantera telefonväxel
Hantera beställningar
Samt övrig kontorsadministration
Formella krav
Avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande
Goda kunskaper i engelska, muntligt och skriftligt
Goda kunskaper i Microsoft Office paketet
Meriterande
Goda svenska kunskaper
Teknisk utbildning
Erfarenhet av administrativa uppgifter
Erfarenhet från Monitor ERP (Enterprise Resource Planning)
Personliga egenskaper
Den person vi söker måste vara självgående och ha en hög arbetsmoral. Eftersom vi är ett mindre företag är det även viktigt att kunna vara flexibel och prestigelös.
Som person är du effektiv och trivs i en administrativ roll. Vi ser gärna att du är en strukturerad och noggrann person.
Vi värdesätter personliga egenskaper framför expertis eftersom vi erbjuder utbildning i det specifika arbetsuppgifterna. Det är bra om du har en generell teknisk förståelse och ett intresse för teknik och vetenskap.
Vi erbjuder en möjlighet för dig som vill vistas i en miljö med motiverade medarbetare, snabbt växande, multikulturellt företag med möjlighet att utvecklas och lära sig nya uppgifter. Låter det intressant? Skicka då in din ansökan omgående till work@kemtrak.com.
Ansökningarna gås igenom kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.