OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett logistikintresse och tycker om kommunikation och att bygga relationer? Är du motiverad genom att lösa problem och går den extra milen för att göra ett bra jobb? Kan du ta ett stort ansvar och arbeta individuellt men också samarbeta för att skapa bra resultat? Om ja, tror vi att du kan vara den kandidat vi söker för att bli en del av Backorder Handler-teamet hos vår fordonskund i Eskilstuna! Uppdraget förväntas starta i mars för att pågå under ett halvår. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
Som Backorder Handler kommer du tillhöra ett team som består av 11 passionerade människor som strävar efter kundens framgång. Ni använder er av företagets breda interna och externa nätverk för att uppnå den bästa möjliga kundupplevelsen. Som Backorder Handler är du mitt i en global logistikkedja som säkerställer toppklassig Backorder-service samt tillhandahåller information till företagets kunder gällande maskinernas drifttider.
Vem är du?
Till rollen som Backorder Handler söker vi dig som:
• Har en universitetsexamen 3-5 år, helst inom logistik/Supply Chain Management eller motsvarande arbetserfarenhet
• Är serviceinriktad och lösningsorienterad med problemlösande attityd och entusiasm för kontinuerligt förbättringsarbete
• Besitter stark kommunikationsförmåga samt starka Team- och Networking-färdigheter
• Trivs med att arbeta i en varierande och händelserik miljö
• Har flytande kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Ytterligare språk anses meriterande.
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02