Backorder handler till eskilstuna

Backorder handler till eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du ett logistikintresse och tycker om kommunikation och att bygga relationer? Är du motiverad genom att lösa problem och serviceinriktad för att ge en bra kundupplevelse? Kan du ta ett stort ansvar och arbeta individuellt men också samarbeta för att skapa bra resultat? Om ja, tror vi att du kan vara den kandidat vi söker för att bli en del av Backorder Handler-teamet hos vår fordonskund i Eskilstuna!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
I den här rollen är du ansvarig för att lösa de mest kritiska situationerna hos kunden gällande maskinstörningar på grund av brist på reservdelar (ofta kallat "Vehicle off Road"). Ditt ansvarsområde kan vara att stoppa en produktionslinje om en maskin står stilla, för att sedan sätta tillbaka den på rätt spår. I det här jobbet kommer du att ha detta fulla mandat, spännande är det inte?


Du kommer att vara en del av ett team av 11 backorderhanterare / regionkoordinatorer med fokus för att stödja Sales Region Europe / Internationella och regionala lager, exempelvis Sydamerika, Singapore, Dubai och USA. Vi stöttar dem i att hitta snabba lösningar på brådskande restordrar, där du kommer ha kontakt för att uppnå den bästa möjliga kundupplevelsen. Du ska hantera kundernas förfrågningar i lager runt om i världen, och naturligtvis att hitta kreativa förbättringar och standardisera dem.



Arbetstider
Heltid med uppdrag till årsskiftet med möjligheter förlängning. 



Kvalifikationer
Som backorder handler söker vi dig som har:


-       Kunskap om försörjningskedjan
-       Kunskap om datamodellering / simuleringar med Python och SQL
-       Kunskap om analysering med PowerBI eller Qlikview
-       Goda kunskap i engelska, i tal och skift
-       Logistik erfarenhet


Vi söker dig som är kund- och serviceinriktad och är en lagspelare. Du har en förmåga bygga relationer och nätverk och är strukturerad som person. Du har ett logistisk intresse och tycker om att förbättra och komma med idéer, samt är en problemlösare och stresstålig som tycker om att kontakt med kunder.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2021-06-07, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Emma Bergvall, konsultchef, emma.bergvall@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2021
  • Ansök senast: 7 juni 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024