Bahnhofs kundtjänst i Borlänge söker timvikarier

Bahnhofs kundtjänst i Borlänge söker timvikarier

Arbetsbeskrivning

Om oss
Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar privatliv och frihet på nätet. Bahnhof erbjuder intressanta arbetsuppgifter med goda möjligheter till egen utveckling, och vi är övertygade om att en blandning av människor med olika bakgrund skapar en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Våra olikheter är vår styrka.
Om dig
Bahnhof växer med nästan 30 000 nya kunder per år och det är viktigt att ge alla kunder bästa möjliga service. Därför söker vi dig som brinner för service och som gärna vill vara Bahnhofs röst i luren. Vi gissar att du en positiv person som går igång på att hitta fel för att sedan göra något åt dem. Du gillar att förklara och har förmågan att göra det svåra enklare. Vi ser det som en fördel om du har minst gymnasiekompetens. Självklart har du även förmågan att hålla förtroenden och företagshemligheter inom bolaget - Bahnhof är en stark förespråkare av integritet och sekretess!
Dina arbetsuppgifter
Du är personen våra kunder kommer fram till när de ringer oss för rådgivning och hjälp. Frågorna kan vara av varierande karaktär och svårighetsgrad, men oroa dig inte! Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal.
Vår vikariesamordnare kontaktar dig vid ordinarie medarbetares frånvaro. Det kan innebära arbete samma dag men också planerade vikarietillfällen. Den här tjänsten passar både dig som vill arbeta några timmar per vecka utöver dina studier men också för dig som vill arbeta mer än så. Det finns goda chanser till heltidsarbete.
Som timvikarie kan arbetstiden variera och kan innebära heldagar men också del av dag som till exempel förmiddag/eftermiddag/kväll. Bahnhofs kundtjänst är öppen vardagar 08-19 och 10-14 på helger.

Kontaktpersoner på detta företaget

Utvecklingschef Thomas Akervall
076-1110121
Utvecklingschef Thomas Akervall
076-1110121
Försäljningschef Pernilla Arensparr
076-1110100
VD Jon Karlung
0761110160
Chef Leverans & Företagssupport Joel Holmberg

Nätchef Andreas Lundin
076-1110131
Leveranschef Joel Holmberg
076-1110136
Ekonomichef Malin Svensson
0761110192
Försäljningschef Erik Kullander

Affärsområdeschef Peter Lysén
076-1110151

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BAHNHOF AB (PUBL) STOCKHOLM
  • 4 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2022
  • Ansök senast: 2 november 2022

Besöksadress

Tunnelgatan 2
STOCKHOLM

Postadress

BOX 7702
STOCKHOLM, 11137

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024