Baltisk kundsupport

Baltisk kundsupport

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service, önskar att jobba med en av nordens största streamingtjänst och talar lett- eller litauiska utöver svenska? Då kan du bli vår nya kollega! I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att bli en del av vårt svensk-baltiska team.

Vad erbjuder vi dig
Hos oss får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär i en internationell miljö, bland annat inom produktkunskap, och ledarskap. Din anställning startar med ett introduktionsprogram där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans!
Om du inte önskar att arbeta på distans så sitter vi i nya, fantastiska lokaler i Kista med grymma kollegor och engagerade ledare. På vårt kontor finns det även tillgång till gym och en väldigt trevlig takterass, utöver detta erbjuder vi även
Kollektivavtal
Arbete på distans
tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet
utvecklingsmöjligheter
betald introduktionsutbildning


Din roll som kundservicemedarbetare
I din roll som kundservicemedarbetare för en streamingtjänst kommer du att hantera inkommande samtal, e-postmeddelanden och chatt-förfrågningar från kunder. Du kommer även att ansvara och arbeta med sociala medier. Utöver detta ger du professionell service på en hög nivå och hanterar kunders olika ärenden för att tillgodose deras behov.


Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider måndag-söndag, 10-22.
Anställningsgrad: 100%
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2022-10-24
Om dig
Vi söker efter dig som är strukturerad, lösningsorienterad, trivs med telefonen som arbetsredskap och älskar att snacka med människor. Du strävar efter att ge våra kunder en förstklassig kundupplevelse. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare.
Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans!Vidare tror vi att du är en motiverad, målinriktad person som gillar att både jobba självständigt och i lag.
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Gymnasieexamen
Mycket god skriftlig och muntlig kommunikation, både på svenska och Lettiska eller Litauiska samt engelska.
God datavana
Erfarenhet av servicebranchen är meriterande



Låter detta som något för dig?
Första steget är att skicka in din ansökan. Du vill kort efter det motta ett språktest, som är det första steget i vår rekryteringsprocess. Vid godkänt test är nästa steg en telefonintervju. Om din profil överensstämmer med vad vi ser efter, så kommer vi bjuda in dig in till en digital intervju. Där vill vi berätta lite mer om tjänsten och lära känna dig bättre. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com
Om Transcom 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 69 kontaktcenter i 26 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Stockholm Jennifer Kendrick
08-12080066
Business Manager Inger Sandin

HR Manager Louise Anderberg

Rekryterare Eva Hägglund

Rekryterare Marie Johansson

HR Assistent Marie Fjällrot
070-7768037
Office administrator Julia Holmberg

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson

Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
0707768014
Rekryterare Olivia Pettersson
0707768053

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Transcom AB Stockholm Stockholm
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2022
  • Ansök senast: 19 oktober 2022

Besöksadress

Rålambsvägen 17, 10 tr
Stockholm

Postadress

Box 34006
Stockholm, 10026

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024