OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt fantastiska receptionsteam på Bank Hotel söker nu en till kollega för en timanställning, extra vid behov. Du ska, precis som vi, älska att göra våra gästers vistelse till en oförglömlig upplevelse. För att trivas hos oss tror vi du uppskattar föränderliga miljöer, hög kvalitet och arbetar lösningsorienterat. Du arbetar med gästens hela vistelse och är lyhörd gentemot såväl besökare som kollegor. Som person är du glad, flexibel och kommunikativ.
Tjänsten är en anställning på enstaka dagar, med pass som kan vara förlagda till morgnar, mellanpass och kvällar samt helger, med start omgående. Roliga kollegor, magiska lokaler och en fartfylld arbetsplats utlovas. Du blir även en del av en stor koncern med fyrtio olika verksamheter – alla med sin unika karaktär och personlighet.
Vi söker dig som:
- Har minst ett års erfarenhet från hotellreception
- Tidigare arbetat i bokningssystemet Opera
- Är ansvarsfull, initiativtagande samt en bra team-spelare
- Har genuin och härlig utstrålning
- Alltid tar möjligheten att göra något alldeles extra för gästen
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Kan du ytterligare språk är det ett stort plus!
Det är meriterande om du tidigare arbetat på ett mindre boutiquehotell, med en exklusiv produkt.
Ansökan
Vill du bli vår nya kollega? Vi tillsätter tjänsten löpande och ser gärna fram emot din ansökan så snart som möjligt. Hoppas vi hörs!
Varma hälsningar,
Caroline Sjöqvist
Front Office Manager
caroline.sjoqvist@bankhotel.se
Kontaktperson
Caroline Sjöqvist
Front Office Manager
caroline.sjoqvist@berns.se