OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
Sparbanken Alingsås har kontor i Alingsås, Herrljunga, Lerum, Sollebrunn och Vårgårda. Vi är en egen bank vilket innebär att vi fattar alla beslut själva. En del av vår vinst går till att utveckla området där vi är verksamma. På de orter där vi valt att verka har vi en mycket stark ställning på såväl privat- som företagsmarknaden.
Vi söker nu 4 st bankadminstratörer till vårt huvudkontor i Alingsås med planerad start 2017-05-10. Uppdraget beräknas pågå till och med 2017-12-31.
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att samla in information från bankens kunder och att registrera det i bankens system. Det sker dels genom brevutskick och dels genom direktkontakt via telefon.
Arbetet kommer att genomföras som ett projekt och det beräknas vara klart i slutet av 2017. Du erbjuds en 3-dagars internutbildning av banken i samband med att uppdraget påbörjas och ni blir en grupp om 5-6 personer som anvarar för genomförandet.
Det är gediget arbete och det är viktigt att varje ärende hanteras rätt.
Vi erbjuder dig:
- Värdefull arbetserfarenhet inom bank och finans.
- Möjligheter till att bygga upp ett stort kontaktnät inom branschen.
- En anställning som ger möjlighet till goda referenser för framtiden.
- En arbetsplats där vi är säkra på att du kommer att trivas.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig med minst gymnasieutbildning och tidigare arbetserfarenhet av administrativa uppgifter är meriterande. Som person är du ambitiös, har god datorvana och är snabb på att sätta dig in i nya system. Det är viktigt att varje ärende blir rätt så du behöver vara noggrann samtidigt som du utför arbetet på ett effektivt sätt. Vi ser gärna också att du är en person som präglas av ett högt ansvarstagande och att du bidrar till gruppens välmående.
För den här tjänsten krävs goda kunskaper i engelska och flytande svenska i tal och skrift.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.