OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ölmstad förskola
Vill du ha ett av de viktigaste och roligaste uppdragen som finns? Hos oss får du inspirera till ett lustfyllt lärande – varje dag, hela vägen. Vi kallar det lärglädje.
Vill du ha ett av de viktigaste och roligaste uppdragen som finns? Hos oss får du inspirera till ett lustfyllt lärande – varje dag, hela vägen.
Vi kallar det lärglädje.
Ditt nya jobb
Gränna förskoleområde består av fem förskolor som ligger i Gränna, Ölmstad, Örserum och på Visingsö. Totalt är vi 60 positiva och nyfikna kollegor som arbetar med våra ca 250 barn.Tjänsten är ett vikariat från augusti och året ut. Tjänstgöringsgrad kan diskuteras. Du kommer arbeta i Ölmstad.
Din kompetens
Vi söker dig som är utbildad barnskötare. Du är ansvarstagande, engagerad och en närvarande person som vill vara delaktig i att skapa en utvecklande, rolig och trygg omsorg. Du ska ha barnen i fokus och ett positivt förhållningssätt till barn och föräldrar. Du ska ha lätt för att samarbeta och vilja dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter liksom du tar del av andras. Vi ställer krav på att du arbetat som barnskötare i förskola. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Bra att veta
För att underlätta rekryteringsarbetet ber vi dig att bifoga relevanta intyg och betyg för tjänsten du söker. Tänk på att skollagen kräver att samtliga medarbetare visar upp ett utdrag ur belastningsregistret (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/) och handläggningstiden för detta dokument kan vara lång.
Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande under annonstiden.
Vill du veta mer?
Kontakta Rektor Eva Nordh rektor 036-103407
Jönköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.