Barona söker efter en Sales Development Representative! 

Barona söker efter en Sales Development Representative! 

Arbetsbeskrivning

Sales Development Representative 
 
Befinner du dig i början av din karriär och vill utvecklas inom B2B-försäljning? Vill du följa med på en tillväxtresa tillsammans med ett säljteam som karaktäriseras av höga ambitioner, teamwork och kul på jobbet? Tror du på laget före jaget och värdesätter samtidigt individuell utveckling? Då kan rollen som Sales Development Representative på Barona vara något för dig! 
I rollen som SDR kommer du arbeta nära säljteamet inom vårt affärsområde Kundservice. I rollen kommer du ansvara för att hantera alltifrån marknadskartläggning till att identifiera nya affärsmöjligheter inom våra tjänster bemanning, rekrytering outsourcing. Bearbetningen kommer primärt ske via outboundkanaler. Barona lägger stor vikt vid personlig utveckling och du kommer löpande få stöd och utbildning inom B2B-försäljning.  
 
Om Barona:  
Barona är en nordisk pionjär inom kompetensförsörjning. Vi jobbar med bemanning, rekrytering och outsourcad kundserviceverksamhet. Vi finns med lokal närvaro i 10 länder och i Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Strömsund, Piteå och Falun. Ambitionen är att fortsätta växa och utmana vårt entreprenörskap för att bli en marknadsledande aktör i Norden.   
 
Dina ansvarsområden: 

Generera leads och boka in kvalificerade säljmöten, primärt via telefon, mail och LinkedIn. 


Hantera marknadskartläggningar och uppdatera information i vårt CRM. 


Arbeta tillsammans med säljteamet för att uppnå försäljningsmål och bidra till företagets tillväxt. 


Delta i säljaktiviteter såsom mässor och andra typer av liknande events. 


 
Den vi söker tror vi: 

Har utmärkta kommunikationsfärdigheter i svenska och engelska, i både tal och skrift. 


Har tidigare erfarenhet av att arbeta inom B2B-försäljning, dock är detta inte något krav. Det viktiga är att du trivs i säljroller där målet är att skapa win/win i dialogen med potentiella kunder! 


Har tidigare erfarenhet från arbete inom kundservice. Inte heller detta är något krav men ett stort plus! 


Trivs i en roll där hög aktivitet och många kundkontakter är en naturlig del av rollen. 


Är strukturerad, målmedveten och motiveras av att arbeta mot uppsatta mål, både på individuell såväl som teambaserad nivå. 


 
Vi erbjuder: 

En möjlighet att utveckla dina färdigheter inom B2B försäljning och bli en viktig funktion på ett företag där tillväxt står i fokus. 


En konkurrenskraftig fast lön + förmåner enligt kollektivavtal inklusive friskvårdsbidrag 


Möjligheten att jobba i ett sammansvetsat team som präglas av engagemang tillit. 


En rolig och dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att växa inom företaget. 


Ett synnerligen trevligt kontor i Stockholm med tillgång till både gym och pool. 


Möjligheten att på sikt jobba hemifrån 2-3 dagar per vecka. 


 
I den här rekryteringen är de personliga egenskaperna och förmågorna av största vikt. Om du tror att du har vad som krävs för att lyckas i den här rollen, ansök då med ditt CV och ett personligt brev som beskriver ditt intresse för rollen och dina färdigheter. Vi behandlar alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men för frågor, kontakta rekryterande chef Andreas Wiesel på andreas.wiesel@barona.se 
Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Liknande jobb


28 november 2024