Bas Ekonomi Sverige AB söker Redovisningskonsult till Göteborg

Bas Ekonomi Sverige AB söker Redovisningskonsult till Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om företaget
BAS Ekonomi Sverige AB är en ekonomibyrå som är inriktad mot att hantera ekonomi och administration åt en bred grupp av hantverkarbolag. Med lång och bred egen erfarenhet från branschen förstår vi hur hantverkare tänker och arbetar och de förutsättningar som föreligger. Våra värdeord är: tydlighet, ärlighet, noggrannhet och kompetens. För mer info besök gärna vår hemsida www.basekonomi.se

Dina arbetsuppgifter
Är du en person som gillar att jobba med siffror samt vill vara en del av ett glatt och familjärt gäng i Göteborg? Har du dessutom relationskapande försäljning som en del av ditt DNA?
Då har vi tjänsten för dig!

I takt med företagets utveckling söker vi nu en affärsinriktad och relationsbyggande Redovisningskonsult som vill vara med och bidra till den fortsatta tillväxtresan som är planerad. I tjänsten kommer det ingå ett eget kund ansvar där dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
• Leverantörsreskontra
• Löpande bokföring
• Fakturering
• Lön
• Redovisning av moms och arbetsgivaravgifter



Din profil
Vi söker dig som har en relevant utbildning alt. tidigare goda erfarenheter av att jobba med ekonomi. Har du dessutom erfarenheter av att jobba mot byggbolag är det meriterande men inget krav.
Som person är du positiv, ödmjuk, resultatorienterad samt har lätt till ett skratt. Du är drivande i din roll och bygger goda relationer både internt och externt tack vare din sociala förmåga. I den mån det är möjligt har du dessutom alltid som mål att överträffa kundens förväntningar.
Du är van att använda svenska och engelska professionellt i både tal och skrift, samt har goda kunskaper i Officepaketet då detta krävs för att klara av alla delar av jobbet. Har du körkort B och tillgång till egen bil är det meriterande men inget krav.

Vad erbjuder vi dig?
Bas Ekonomi Sverige AB är ett mindre familjärt företag med stora planer och en spännande framtid framför sig. Tjänsten är en anställning på heltid där du kommer att jobba med frihet under eget ansvar. Är du dessutom en person som vill utvecklas i din roll kommer det finnas goda möjligheter till det.

Låter det intressant?
Då ser vi gärna att du skickar in en ansökan redan idag!
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa Områdeschef Ivo Skiljo 0707-85 86 21. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 23 oktober. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!


Om oss
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 400 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2022
  • Ansök senast: 23 oktober 2022

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


21 november 2024