OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Båstad-Gruppen en av Nordens ledande leverantörer av arbetskläder, skydds- och yrkesskor, med försäljning via återförsäljare i hela Europa.
I mitten av 2000-talet etablerade Båstad-Gruppen ett eget varumärke, MONITOR inom både skyddsskor, yrkesskor och arbetskläder.
År 2019 förvärvades Sandryds Group AB. Därmed förstärkte Båstad-Gruppen sin position som en ledande leverantör till industri- och byggfackhandel. Sandryds har i Smila workwear och South West två mycket starka varumärken som passar perfekt tillsammans med Båstad-Gruppens befintliga erbjudande inom skydds- och yrkesskor
För mer information se www.bastadgruppen.com
Väntar du på din nästa utmaning inom service, administration och ekonomi? Hos Båstadgruppen får du jobba i en kundnära roll där du levererar bästa tänkbara service till kunderna samtidigt som du hanterar administrativa uppgifter med koppling till ekonomi. Tillsättning kan se innan sista ansökningsdag, varmt välkommen med din ansökan!
OM FÖRETAGET
Båstadgruppen är en av Nordens ledande leverantörer av arbetskläder, skydds- och yrkesskor, med försäljning via återförsäljare i hela Europa. I mitten av 2000-talet etablerade Båstadgruppen ett eget varumärke, MONITOR inom både skyddsskor, yrkesskor och arbetskläder. År 2019 förvärvades Sandryds Group AB. År 2021 förvärvades TopSwede AB, samt under 2022 förvärvades Matterhorn Sverige AB. Därmed förstärkte Båstadgruppen sin position som en ledande leverantör till industri- och byggfackhandel. Båstadgruppen har idag varumärkena Monitor, Smila workwear, South West, Top Swede, Matterhorn och ATG som alla är starka varumärken som passar perfekt tillsammans i Båstadgruppens erbjudande inom skydds- och yrkesbranschen.
OM TJÄNSTEN
Vi på Workz söker nu en kundservicemedarbetare med erfarenhet av ekonomi till Båstadgruppen. Du kommer tillhöra ett glatt team på 13 personer där alla tilldelats ett eget ansvarsområde.
Här får du att hantera och supportera Båstadgruppens kunder via mejl och telefon. Ärendena varierar och kan gälla allt ifrån fakturafrågor, produktfrågor, ordrar och reklamationer etc. Du kommer även att ensamt hantera och ansvara över kundreskontra.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig med en glad och positiv inställning och som alltid levererar service över kundens förväntningar. Du är en god kommunikatör som trivs bäst i kundmötet. Vidare föredrar du att arbeta strukturerat och ser alltid till att varje uppgift slutförs korrekt. Du tycker även om att lära dig nya saker och har inga problem med att rycka in och hjälpa till där det behövs. Vi ser gärna att du trivs i att arbeta i grupp och att du har lätt att skapa nya kontakter. Du är inte heller rädd för att be om hjälp när det behövs.
Det är meriterande om du har jobbat med kundreskontra sedan tidigare eller om du besitter övriga språkkunskaper, gärna finska eller danska, dock är det inget krav.
VI SÖKER DIG SOM
• Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
• Har god dator- och systemvana
• Har tidigare erfarenhet från ett/flera serviceyrken
PRAKTISK INFORMATION
Uppdragsgivare: Båstadgruppen
Start: Omgående
Placering: Ängelholm
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Arbetstider: Kontorstider, mån-fre 07:30 – 16:30
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.
OM WORKZ
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.
Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.
Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic