Bauer Media söker en driven ekonomiassistent med start i mars eller april

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och noggrann ekonomiassistent som gillar att jobba med leverantörsreskontra och tycker det är kul med nya utmaningar? Vi söker till vår kund Bauer Media, en ekonomiassistent som får möjligheten att vara en del av ett härligt team!

Nedanstående är ett konsultuppdrag på minst 1 år där du kommer att täcka upp för ett föräldravikariat. Tjänsten är placerad på Kungsholmen i Stockholm med start i mars eller april.

Tjänstebeskrivning

I din roll som ekonomiassistent kommer du att ansvara för flödet inom leverantörsreskontra – scanning, kontering, betalning och avstämningar. Du kommer även att hantera reseräkningar, rapportering, fakturering och vara delaktig i bokslut.

I rollen som Ekonomiassistent kommer du att vara en del av en ekonomiavdelning där du kommer få gå under upplärning den första tiden för att komma in i arbetet. Det här är tjänsten för dig som vill bidra och utvecklas i rollen som Ekonomiassistent på ett väletablerat bolag. Du välkomnas till en arbetsplats med mycket glädje och ett stort engagemang bland kollegorna som arbetar på Bauer Media.

Lämplig bakgrund

För att trivas och kunna göra ett bra jobb ser vi att du som söker har någon form av ekonomiutbildning eller har erfarenhet av ekonomiarbete. Du är en van Excel användare och har du arbetat med Visma Business är det en fördel.

Din personlighet kommer även att vara viktig i detta uppdrag. Du är en driven person med positiv energi som du gärna delar med dig av. Vidare är du noggrann och självständig i ditt arbete.

Bra att veta

Ovanstående är ett konsultuppdrag på minst 1 år med start under mars eller april månad. Tjänsten är på heltid och arbetet utförs under kontorstid. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor rörandetjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Cassandra Klang, 077647 16 43

Konsult hos SJR

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 12 januari 2018

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024