Bazaren - Administratör

Bazaren - Administratör

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter hungriga personer som tycker att det är roligt att arbeta med administrativa uppgifter. Våra kunder återfinns inom många olika branscher och vi söker därför personer med olika bakgrunder inom administration.

ARBETSUPPGIFTER

Som administratör agerar du spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. Du bidrar även till att effektivisera och skapa struktur i verksamheten genom att stödja projektledning, medarbetare eller andra intressenter. Arbetsuppgifterna kan komma att variera beroende på uppdrag, företag och bransch men kan exempelvis innefatta:

• Orderhantering
• Koordinering
• Inköpsadministration
• Arkivering
• Fakturahantering
• Dokumenthantering och registrering av kontrakt
• Avtal

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Uppdragen är inom vår bemanningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av oss på Barona men utföra arbetet hos vår kund. Uppdragslängd kan variera men i många fall finns det goda chanser till rekrytering direkt till kund. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt.

KVALIFIKATIONER

• Genomförd gymnasieexamen
• Erfarenhet av administrativt arbete, både enklare uppgifter och mer komplexa
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift (både på svenska och engelska)
• Goda kunskaper i Microsoft Office

PERSONLIGHET VI SÖKER

Vi lägger stor vikt vid dig som person, dina egenskaper och professionalitet. Vi söker dig som är drivande, strukturerad och med stor förmåga att färdigställa arbetsuppgifter. Vidare ser vi gärna att du är:

• Serviceinriktad med en god samarbetsförmåga
• Systematisk och strukturerad, förmåga att skapa förutsättningar för effektiva arbetssätt
• Lösningsorienterad samt med stor förmåga att leverera resultat
• Självgående

ÖVERTYGAD ÄN?

Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande så om det här är ett jobb för dig, tveka inte att söka! Notera att vi inte tar emot några ansökningar per e-mail men om du har frågor är du välkommen att kontakta rekryterare, Linn Ståhl på linn.stahl@barona.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2020
  • Ansök senast: 27 mars 2020

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


Sales Support Specialist

Sales Support Specialist

4 november 2024

31 oktober 2024

Sales System Administrator

Sales System Administrator

23 oktober 2024