Begravningsrådgivare till Gävle Begravningsbyrå

Begravningsrådgivare till Gävle Begravningsbyrå

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en person som har lätt för att skapa förtroende och vara kommunikativ? Stimuleras du av att hjälpa människor i ett speciellt skede i livet? Då kan du vara vår nya begravningsrådgivare, välkommen med din ansökan!

Som begravningsrådgivare bistår du med allt det praktiska runt en anhörigs bortgång. Ditt arbete handlar om att bemöta människor i sorg, och arrangera begravningar efter personliga önskemål. Vi som jobbar som begravningsrådgivare känner att det arbete vi utför är meningsfullt och att vi verkligen har valt rätt yrke.

Ansvarsområden
I rollen ingår:
Helhetsansvar och rådgivning kring ett begravningsuppdrag
 Arrangemang av begravningar
 Representera vid begravning, avsked och minnesstunder
 Bistå i planering av framtida begravningar
 Stöd åt familjer genom hela processen
 Kistläggning och transport av avlidna som kan innebära moment av tunga lyft.
 Kontakter med kunder och gäster kring t ex minnesgåvor och allmänna frågor


Kvalifikationer
Vi söker dig som är bra på att kommunicera, skapa förtroende samtidigt som du har integritet som din trygga grund. Du är empatisk och har lätt för att sätta dig in i andras situation men har också förmågan att avgränsa dig och lämna jobbet på jobbet. Du kommer att ha en koordinerande roll, så det är viktigt med noggrannhet, att kunna hålla igång flera uppgifter parallellt och att du har en stark administrativ sida. Att ge god service är viktigt för dig och din personlighet präglas av att alltid ge kunden det bästa.

Du har goda IT-kunskaper och kommunicerar flytande på svenska i både tal och skrift. Har du branscherfarenhet ser vi det som meriterande likaså om du har en bakgrund inom vård eller kyrklig församling.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Senast: 2022-08-14, välkommen att ansöka på www.randstad.se.
För information: Gustaf Sjögren, rekryteringskonsult, gustaf.sjogren@randstad.se

Om företaget
Vi skapar trygghet och ett varmare mottagande!

Allt sedan starten 1979 har vi strävat efter att vara det bästa alternativet. Vi ska på ett personligt och förtroendefullt sätt genom omtanke, service och kvalitet, alltid värna om kundens trygghet. Genom auktorisationen säkerställer vi att vi bland annat har för verksamheten utbildad och kompetent personal.

Genom våra medarbetares omtanke och samlade erfarenhet ger vi våra kunder tillgång till den fullservicen att alla produkter och tjänster finns tillgängliga på en och samma byrå.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juli 2022
  • Ansök senast: 14 augusti 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb