OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du är administrativt vass, men vill blanda det administrativa med en roll med mycket kommunikation, är detta tjänsten för dig! Här får du foten in på en välkänd organisation inom försäkringar med chans att glänsa med ditt sinne för struktur! Om du dessutom är tillgänglig senast i mitten av april, tveka inte att söka nu!
Om tjänsten
Wrknest söker en Behörighetskoordinator för ett uppdrag på sex månader med chans till förlängning till årsskiftet. Rollen är ett uppdrag hos en av våra kunder som är en stor organisation verksam inom försäkringar. Detta är en utmärkt chans för dig att visa framfötterna och bygga på ditt nätverk samt samla på dig värdefull arbetslivserfarenhet både hos vår kund och via Wrknest.
Du kommer ingå i ett team på tio personer som stöttar den interna organisationen med IT- och behörighetsärenden. Du kommer att få läras upp och gå bredvid personen du ska ersätta för att introduceras i arbetsprocesser och de olika systemen. Arbetsplatsen kommer vara på vår kunds kontor beläget i Frösunda i Stockholm.
Dina framtida arbetsuppgifter
Som Behörighetskoordinator kommer du ansvara för att administrera samt koordinera förfrågningar på behörigheter från interna kunder. Det typiska ärendet är en chef som ansöker om behörigheter för en nyanställd som du kommer att godkänna, alternativt ta en dialog med vederbörande kring vilka behörigheter och inte som är nödvändiga för den aktuella rollen.
Ärendena och systemen du kommer arbeta med kommer vara av stor variation där dagarna inte är varandra lika, där du kommer ha en ständig och samarbete med de interna kunderna för att säkerställa att rätt behörigheter hamnar på rätt plats i rätt tid.
Du kommer använda dig av följande system:
- Active Directory
- Exchange
- AS400
- MainFrame/Stordator
- Liam (internt system för hantering av anställda och dess behörigheter)
- EttNav (internt beställningssystem)
- ServiceNow
Din profil
Som praktiska kvalifikationer för denna roll är det viktigt att du kan svenska och engelska. Det är också toppen om du har någon form av administrativ erfarenhet och om du har lite kunskaper i Active Directory är det ännu bättre. Men det viktigaste är dina personliga egenskaper där du är noggrann, strukturerad samt har en bra förmåga att kommunicera.
Övrig information
Start: Senast mitten av april
Plats: Frösunda i Stockholm
Omfattning: Heltid, sex månader med chans till förlängning
Anställningsform: Visstidsanställning
Rekryteringsprocessen:
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.