OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som trivs i en kommunikativ roll med telefon och dator som främsta redskap? Gillar du även att arbeta mot uppsatta mål samt ha en flexibel arbetsplats där du kan arbeta både hemifrån och från kontoret i Ånge? Då kanske vi är rätt för varandra.
Vi vänder oss nu till dig som är ute efter ett extrajobb! Kanske studerar du, kanske har du ett annat jobb du gärna vill kombinera med det här eller så passar det helt enkelt bara att ha ett jobb där timmarna kan variera en hel del från månad till månad.
OM TJÄNSTEN SOM KUNDSERVICEMEDARBETARE:
Du kommer att arbeta på en härlig arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare men en del av jobbet kommer även utföras hemifrån. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att ge kundservice i världsklass, detta genom att svara på inkommande kundsamtal samt hantera kundservice via chatt, Messenger och mail. Detta med ett stort engagemang samt förmågan att kunna anpassa ditt bemötande efter kundens behov och önskemål.
Tempot på SJ:s kundservice kan tidvis vara väldigt högt och då gäller det att kunna hantera många bollar i luften samtidigt. Detta speciellt då vi i de digitala kanalerna hanterar flera interaktioner samtidigt i skrift så för att lyckas i denna roll är det viktigt att du är trygg med att kunna skriva i ett högt tempo på tangentbordet. Vi strävar samtidigt alltid efter att ge bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang.
För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling. Du behöver med andra ord vara en person som gillar att få feedback och uppföljning på hur jobbet går.
Som nyanställd kommer vi förbereda dig på allra bästa sätt då vi startar själva tjänsten med en betald utbildning. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll.
Att jobba med kundservice är en härlig upplevelse, prata med trevliga kunder och ha härliga kollegor att ha samspel med." - Advisor på SJ
VI SÖKER DIG SOM...
Vi söker dig som är en pålitlig medarbetare som älskar att ge service utöver det vanliga och som kommer till jobbet med ett leende på läpparna!
Vidare har du lätt att lära dig nya saker och du har inte några problem för att anpassa dig till nya situationer. Du behöver även vara lösningsorienterad och lyhörd för resenärens behov. För vem uppskattar inte att få hjälp av någon som verkligen förstår och med glädje vill hjälpa till?
Vi vill att du uppfyller följande:
- Du har grundläggande datorkunskap
- Du har godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Du måste ha fyllt 18 år
- Du måste kunna förstå, tala samt skriva både på svenska och på engelska
Det är meriterande om du har goda geografiska kunskaper om Sverige samt om du behärskar fler språk än svenska och engelska.
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
På Webhelp och SJ genomsyras kulturen av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. En del av detta har givetvis behövt pausas en aning nu i rådande situation med covid, men vårt fokus kommer ändå alltid ligga på att arbetsklimatet ska vara härligt och positivt. Hos oss kommer du snabbt bli en del av teamet och träffa många nya vänner.
För dig med rätt drivkraft finns det också goda chanser till utveckling och det finns mängder av karriärmöjligheter inom Webhelp. Flera av våra ledare och coacher har påbörjat sin karriär som just kundservicemedarbetare här, ta chansen du också!
START: 2021-10-11
PLACERINGSORT: Ånge
ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning, där timmarna kan variera väldigt mycket från månad till månad
LÖN: Enligt kollektivavtal
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 06:00-22:00 veckans alla dagar.
Making business more human for the world’s most exciting brands
We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.
Webhelp is committed to making business more human.
It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.
Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.
Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.
Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.
By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.
Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.
Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.
Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
swedish #english
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780