Bemannia söker en ekonomiadministratör till Gävle

Arbetsbeskrivning

Bemannia söker nu dig som vill arbeta som Ekonomiadministratör 7 assistent hos vår kund i Gävle. Uppdraget beräknas påbörjas i början på augusti 2016 och upplärning under v 27 och pågå på heltid fram till den sista januari 2017 med god chans till förlängning!

Du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.

Urval och intervjuer sker löpande - välkommen in med en ansökan redan idag!

Kvalifikationer:

Gymnasieprogram mot ekonomi /administration. Arbetslivserfarenhet (2-3 år) inom administration/ekonomi. Meriterande med erfarenhet av arbete med/möten med personer med kognitiv funktionsnedsättning.

Krav på B-körkort

Arbetsuppgifter:

Arbetet som adm. assistent på är en utpräglad servicefunktion vilket innebär en mångfald av arbetsuppgifter. Det är dagliga möten på kontoret med brukare och personal från verksamheten. Arbeta med enhetens ekonomiadministration, fakturering och debitering, beställning av brukarnas resor, utbetalning av brukarnas habiliteringsersättning, vissa it-frågor och telefonifrågor m.m. Vikariatet är en del av det administrativa teamet (2.5 tjänster totalt) som servrar chefer, övriga medarbetare på kontoret samt medarbetarna på enhetens 27 arbetsplatser, brukare och externa besökare.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Ekonomiadministatör Gävle"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • .
  • . .
  • Publicerat: 4 juli 2016

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


15 november 2024

Junior Accountant - Student

Junior Accountant - Student

15 november 2024

15 november 2024