Bemannia söker erfaren Ekonomihandläggare till Borlänge

Arbetsbeskrivning

Bemannia söker dig som vill arbeta heltid som ekonomihandläggare hos vår kund i Borlänge. Som ekonomihandläggare ger du ett ekonomiadministrativt stöd till verksamheten. Uppdraget kommer att starta 1 november och löpa till 31 januari 2017. Du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.

Urval och intervjuer sker löpande - Välkommen in med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter:

- Löpande ekonomiarbete såsom leverantörsfakturor och tidsredovisning.
- Ta fram underlag för fakturering och omföringar.
- Stöd vid ekonomiska avstämningar i bokslutet.
- Ekonomiska uppbokningar/periodiseringar och handläggning.
- Ekonomistöd i framtagande av budget och prognoser.
- Ta fram och sammanställa underlag för ekonomisk uppföljning.

Dina kvalifikationer:

- Minst 5 års erfarenhet inom yrket alternativt högskoleutbildning i kombination med 1-4 års erfarenhet inom yrket.
- Goda kunskaper i Excel, Word, Outlook.
- Erfarenhet av arbete i ekonomisystemet Agresso.
- Tidigare erfarenhet av systemet CDI är meriterande.

Dina personliga egenskaper:

- Noggrann och strukturerad.
- Lyhörd.
- Självständig.
- Förmåga att arbeta under tidspress och hålla tidsplaner.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Erfaren ekonomihandläggare Borlänge"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid med chans till förlängning
  • Publicerat: 20 oktober 2016

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Ekonomi & Administration

Ekonomi & Administration

14 november 2024

27 oktober 2024