Bemannia söker erfaren löneadministratör till myndighet i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Bemannia söker nu dig som vill arbeta heltid som löneadministratör hos vår kund, en välkänd myndighet i Norrköping. Uppdraget startar i början av januari 2017 och pågår till slutet av juni 2017, med chans till ytterligare förlängning.

Du blir anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.

Urval och intervjuer sker löpande - välkommen in med en ansökan redan idag

Dina arbetsuppgifter:

- Löpande löneadministration
- Bearbeta och kontrollera löneunderlag
- Ta fram rapporter och statistik
- Redovisa skatter och arbetsgivaravgifter
- Sammanställa tid- och frånvarorapporter

Dina kvalifikationer:

- Minst fem (5) års arbetslivserfarenhet inom yrkeskategorin, har deltagit i eller utfört ett flertal liknande uppdrag
- Gymnasieexamen eller likvärdig utbildning
- Tidigare erfarenhet av lönehandläggning i systemet Agresso
- Erfarenhet av att arbeta med statliga villkorsavtalet
- Goda kunskaper i Office-programmen
- Goda kunskaper i svenska
- Erfarenhet av att hantera övriga ekonomi- och lönesystem

Dina personliga egenskaper:

För att trivas i rollen som löneadministratör tror vi att du är självständig och självgående. Du är initiativrik och kan själv se vad du behöver prioritera. Vidare bör du även vara strukturerad och ha ett analytiskt arbetssätt.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Löneadministratör Norrköping"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 15 december 2016

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


31 oktober 2024

24 september 2024

Lönekonsult

Lönekonsult

31 oktober 2024

Löneadministratör, Huddinge kommun

Löneadministratör, Huddinge kommun

30 oktober 2024