OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia söker nu dig som vill arbeta i helpdesk på en mydighet i Gävle. Uppdraget beräknas börjaomgående och är på deltid. Du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund.
Urval och intervjuer sker löpande - välkommen in med en ansökan redan idag!
Arbetsuppgiften avser ärendemottagning via telefon och mail samt problemlösning och support på arbetsplats gällande PC, mobiltelefon, surfplattor mm. Arbetsuppgiften innebär även en viss andel behörighetsadministration.
ServiceDesk ger support till samtliga medarbetare inom myndigheten och målsättningen är att lösa medarbetarnas problem redan vid första kontakt. ServiceDesk tar emot beställningar och felanmälningar avseende datorutrustning, telefoner, applikationer inom ServiceDesk är bemannad dagligen mellan 07.00 – 16.40 september till och med april, annars 07.00 – 16.00. Felanmälan anmäls även utanför kontorstid via felanmälan via intranätet. Arbetet ställer höga krav på IT-kunskaper inom Windows och erfarenhet krävs av telefonsupport samt ärendehanteringssystem för felanmälan.
Windows 10
Citrix XenApp 6.5
Mobile Device Management system (XenMobile)
Active Directory
Office 2010
Remedy ARS, BMC ärendehanteringssystem.
Du bör ha hög servicekänsla och gediget intresse av att hjälpa kunder med deras problem. Lyhörd, pedagogisk, ansvarstagande och ett brett IT-teknisk kunnande. God förmåga att samarbeta och kommunicera med andra samt behärska svenska och engelska i tal och skrift.
gymnasieutbildning samt minst 2 års erfarenhet av arbete med liknade uppgifter.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Helpdesk Gävle"
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Kontaktpersoner på detta företaget
Johanna Ebermo
Carolina Elfving
Mattias Söderberg
Linus Lindersjö
Edith Malm
Gunilla Lindell
Anders Scabuzzo
Matilda Nyberg-Dahlbäck
Helen Schoultz
Annika Englund