OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemanning- och rekryteringsassistenter på deltid sökes till Eterni Sweden i Stockholm
Är du student inom HR eller försäljning och letar efter ett utvecklande och roligt extrajobb? Tycker du om att arbeta i ett högt tempo och har ett intresse för rekrytering bemanning? Vill du vara med på en spännande tillväxtresa tillsammans med ett engagerat, målinriktat och glatt gäng? Då ska du söka denna tjänst idag!
ARBETSUPPGIFTER
Som Bemanning- och rekryteringsassistent hos Eterni Sweden kommer du få ta del av samtliga moment under en rekryteringsprocess med kandidaten, konsulten och kunden ständigt i fokus. Du kommer bland annat få vara med på kravprofilsmöten, kundbesök, introduktioner av konsulter, säljmöten och avlasta i diverse administrativa uppgifter. Du får en bra inblick i hur branschen fungerar och grundläggande kunskaper som kan hjälpa dig vidare i din framtida karriär. Vidare kommer du få mycket eget ansvar men under en trygg och coachande handledning.
Du kommer främst utföra uppgifter som: Avlasta teamet i ad hoc-uppgifter.
Diverse administrativa uppgifter.
Kommunikation med kunder, kandidater och konsulter.
Rekryteringsprocessen från start till slut.
Sälj- och marknadsaktiviteter.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Eterni Sweden söker dig som trivs med att arbeta i ett fartfyllt tempo med varierande arbetsuppgifter. Du strävar ständigt efter personlig utveckling och är mån om att skapa goda relationer. Vi ser gärna att du har ett intresse för rekrytering- och bemanningsbranschen och det är meriterande om du studerar personalvetenskap/HR eller försäljning. Som person är du nyfiken och ser det som en självklarhet att ständigt överträffa förväntningar när det gäller service. Därutöver är du en prestigelös lagspelare med en lösningsorienterad inställning som driver dig framåt. Eterni Sweden värderar en god gemenskap högt och därför trivs du som bäst hos oss om du är en engagerad, nyfiken och prioriterar att hjälpa dina kollegor.
Viktigt för tjänsten: Serviceinriktad personlighet.
Noggrann och kvalitetsmedveten.
Svenska och engelska i både tal och skrift.
Pågående utbildning inom Personalvetenskap/HR, försäljning eller motsvarande med minst ett års studier kvar.
OM TJÄNSTEN
Du kommer att ingå i ett glatt team som utgår ifrån kontoret i Stockholm. Lokalerna är fräscha och ligger centralt. Din anställning kommer att inledas med en introduktion där vi med fördel ser att du kan arbeta minst 2 dagar/vecka under två veckors tid. Därefter är det kontorets behov som styr antal dagar/vecka. Tjänsten beräknas till minst cirka 8h/vecka.
ÖVRIGT
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Varmt välkommen med din ansökan!