Bemannings-administratör

Bemannings-administratör

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Vi söker en driftig Bemannings-administratör till ett större företag i Linköping. Uppdraget är till att börja med 4 månader med chans till förlängning och med tillsättning snarast.

Du som söker detta uppdrag gillar administration, är ansvarstagande, serviceminded och stresstålig.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Verksamhet & befattning Vi söker en handläggare/samordnare till HR för att sköta entreprenörsadministrationen.
Huvudsakliga ansvarsområden/uppdrag:
• Skapa och hantera inköpsorder för våra konsulter
• Administrativ onboarding för konsulter
• Säkra korrekt data från chefer
• Bearbeta information till Qualcomms globala konsultintroduktionsteam
• Vid behov – ge stöd till affärskoordinator och HR-administratörsteamet

Din profil

Kravprofil

Du har stor erfarenhet av administration och god systemvana.

För att lyckas i rollen behöver kandidaten vara ansvarstagande, serviceminded, stresstålig och ha förmåga att arbeta självständigt, självmotiverad och ha goda engelska språkkunskaper och relevant erfarenhet.
Eftergymnasial utbildning är meriterande.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Jessica Ferm och nås på 070-410 63 91 eller på jessica.ferm@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024