Bemannings samordnare

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Som bemannings samordnare i Borås arbetar du med personaladministration och rekrytering av personal för kommande uppdrag. Du hanterar självständigt ett brett antal arbetsuppgifter inom personalplanering, rekrytering, administration. Som Bemannings samordnare hos oss kommer du, tillsammans med dina kollegor, att arbeta relationsbyggande och utvecklande gentemot våra kunder och konsulter Du arbetar med flera olika processer parallellt, det är därför viktigt att du har lätt för att planera och prioritera ditt arbete.

Formell kompetens

För att lyckas i tjänsten måste du ha mycket goda kunskaper inom administration, gärna personaladministration. Relevant utbildning. Yrkeserfarenhet från bemanningsbranschen anses meriterande, samt tidigare erfarenhet från affärsverktyget Intelliplan. Mycket goda kunskaper i svenska så väl i tal som skrift. B-körkort och mycket god datavana är ett krav.

Personliga egenskaper

Servicekänsla och lyhördhet kommer naturligt för dig och du är van att ha mycket kontakt med andra människor. Din förmåga att skapa goda och långsiktiga affärsrelationer är stor och du ser möjligheter istället för problem. Som person är du förtroendeingivande och affärsmässig. Vår organisation karaktäriseras av sunda värderingar och god förståelse för människan bakom arbetet och vi är därför måna om att våra medarbetare tillför positiv energi och bidrar till trivsel och samarbete, det är därför viktigt att du ser dig själv som en lagspelare. Viktigast för att trivas med jobbet som bemannings samordnare är att du har en hög energinivå, trivs i en flexibel miljö samt känner engagemang i ditt arbete. Då kommer du att trivas hos oss. Du erbjuds ett spännande och omväxlande arbete med ett stort mått av självständighet och eget ansvar. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Heltid med placering i Borås.

Tillträdesdag

Enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.

Information

Vill du veta mer kontakta Ann-Christin Hansson tel: 072 254 13 12

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Besök gärna www.lernia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Martyn Bathurst
0722-541317
Susanne Grehn

Mats Lindström

Mats Lindström
0722-541168
Håkan Karlsson
0722-54 13 24
Wassim Mansi
0722-54 13 07
Therése Brundin
0722 541376
Kajsa Söderlund
0722-541309
Magnus Franzén
072-254 11 16
Johan Thysell
072-5292075

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Bemanning Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 30 juni 2016

Besöksadress

Lernia Bemanning, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Två administratörer sökes till administrativa enheten Hisingen

Två administratörer sökes till administrativa enheten Hisingen

15 november 2024

HR-administratör till Forsmark

HR-administratör till Forsmark

15 november 2024

Personaladministratör till Bemanningsenheten

15 november 2024

Administratör till Hälso- och sjukvårdsenheten

15 november 2024