OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Startdatum: Oktober/November
Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Lön: Fast månadslön
Arbetsbeskrivning:
Du kommer främst att assistera våra bemanningsansvariga med att boka resor och boenden till uthyrda läkare och sjuksköterskor.
Exempel på arbetsuppgifter är:
- Upprätta hyresavtal och kontrakt.
- Ansvara för avtal med hotell och reseoperatörer.
- Attestera fakturor.
- Skriva hyresavier.
- Assistera handläggarna och ekonomiavdelningen med övriga frågor kring resor och boende.
Kvalifikationer:
Vi söker dig med glimten i ögat som är strukturerad och mycket noggrann med tidigare erfarenhet av affärsmässigt administrativt arbete. Du har kunskaper i Office-paketet samt lätt att lära dig nya CRM-system.
Fördelaktigt om du har tidigare erfarenhet av att arbeta som receptionist eller administratör med liknande arbetsuppgifter.
Din Profil:
- Driven
- Målmedveten
- Social
- God arbetsmoral
- Lösningsorienterad
- Självgående
- Kommunicerar väl i tal och skrift
- Krav på att du talar flytande svenska
Som person bör du vara flexibel, strukturerad, ha en bra prioriteringsförmåga och möjlighet att hålla många bollar i luften.