Bemanningsansvarig!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Är du en noggrann, strukturerad och stresstålig person som söker nya utmaningar i en spännande och dynamisk verksamhet? Trivs du på en arbetsplats som präglas av engagemang och teamkänsla? Då kan vi erbjuda dig ett varierande och utvecklande arbete hos oss på KFX HR-partner, där du blir en viktig resurs i vårt team!



Arbetsuppgifter

Som bemanningsansvarig kommer du att ansvara för den dagliga bemanningen till våra kunder inom kontorsnära tjänster. Du kommer att boka ut våra konsulter på uppdrag, planera utbildningar och ha en nära kontakt med våra beställande kunder. Vidare kommer du att vara konsultanvarig rekryterare för vår ambulerandepool, vilket innebär att du sköter hela rekryteringsprocessen, alltifrån annonsering, screening, intervjuer och testtagningar till avtalsskrivning. Du har tät kontakt med dina resurskonsulter och sköter all hantering kring avtal, arbetsrättsliga ärenden, utvecklingssamtal, lönerevisioner etc. Arbetet innefattar en hel del administration och jourarbete. I tjänsten förekommer ibland representation på kvällar och helger, för såväl kund- som konsultevent, vilka du tillsammans ansvarar för tillsammans med dina kollegor.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens och gärna någon vidareutbildning inom personaladministration eller motsvarande. Du är en god administratör och tycker om att ha mycket kontakter både med kunder, konsulter och internt inom företaget. Det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Intelliplan. Du har god hand med människor och trivs i en miljö som är ständigt föränderlig med nya möjligheter och utmaningar. Arbetet kräver att du kan uttrycka dig på ett ledigt och övertygande sätt i tal och skrift. Du har god datorvana och körkort.

Övrigt

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är driven, stresstålig och med en positiv attityd. Du trivs med att ta snabba beslut och kan prioritera dina arbetsuppgifter. Vi som arbetar här uppfattar oss som prestigelösa, med en öppen och positiv attityd och vi drivs av målfokusering och problemlösning. Är du en av oss?

Tjänsten är på heltid, tillsvidare med start snarast möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 18 juli 2016

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024