Bemanningsansvarig

Bemanningsansvarig

Arbetsbeskrivning

Företagsinformation
Medkomp startades 2016 och arbetar med vårdbemanning med fokus på sjuksköterskor, läkare & socionomer. Företaget befinner sig i en uppväxtas och präglas av positiv energi och framåtanda. Kontoret är beläget på Stureplan.
Bemanningsansvarig
Är du en relationsbyggare med ett genuint intresse för människor och älskar att göra affärer? Vill du dessutom arbeta i ett genuint företag med härliga teamkänsla och korta beslutsvägar? Då är du kanske vår nya kollega!
Som Bemanningsansvarig på Medkomp kommer du att arbeta med det viktigaste vi har, nämligen våra konsulter och våra kunder. Genom att jobba med försäljning, bemanna uppdrag och ha personalansvar får du inte bara en varierande vardag – du får även möjlighet att vara den som gör både kunder och konsulter nöjda genom en perfekt matchning. Vi arbetar tätt tillsammans för att skapa nya affärsmöjligheter och för att ge våra kunder bästa möjliga service.
Din roll som bemanningsansvarig innebär:
Helhetsansvar för uppdragsprocessen mot kund som innehåller kravspecifikation, urval, intervjuer, matchning och presentation av rätt kompetens
Personalansvar för konsulter, vilket innebär att du arbetar med anställning av konsulter
Ha god kontinuerlig kontakt med dina konsulter samt skapa förutsättningar för att konsulterna motiveras och utvecklas i sina roller
Kontinuerlig uppföljning av uppdrag hos dina kunder
Aktivt bygga ett kandidatnätverk med relevanta kandidater
Prospektering och försäljning mot både nya och befintliga kunder
Administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer
Vi söker dig som stormtrivs med att arbeta i ett högt tempo och i detta omväxlande yrke. Du är van att både arbeta med människor och affärer och har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du är säker och trygg i ditt ledarskap. Vi värdesätter också att du har ett starkt driv, är lösningsorienterad och brinner för försäljning och att skapa resultat.
Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig ett roligt jobb med varierande och utmanande arbetsuppgifter i en händelserik miljö. Du kommer att vara en del av ett kompetent och positivt team, som alltid gör sitt yttersta för att göra våra kunder och konsulter nöjda.
Vi ser fram emot att ta emot din ansökan och har man frågor om tjänsten är man välkommen att höra av sig till Amir Norifard på 0709721595.

Kontaktpersoner på detta företaget

AOC Socionom Michael Kizskiel
0105005530 0737084330
AOC Socionom Michael Kizskiel
0737084330
AOC Läkare & Sjuksköterskor Sandra Karlsson
0704389906
Affärsområdeschef Sandra Karlsson
0704389906
Affärsområdeschef Sandra Karlsson
0105005510
Amir Norifard
+46709721595
VD Amir Norifard
+46709721595
VD Amir Norifard
010 500 55 01
Konsultchef Atena Vinogradova
0790697780
Fabian Hooshidar
0703501111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Medkomp Solna
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 6 maj 2021
  • Ansök senast: 23 maj 2021

Besöksadress

Framnäsbacken 4
Solna

Postadress

Framnäsbacken 4
Solna, 17166

Liknande jobb


25 november 2024

CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024