OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco SA är världens största bemanningsföretag med över 6 000 kontor i 71 länder över hela världen.I Sverige är vi rikstäckande med drygt 40 kontor spridda från Luleå i norr till Malmö i söder.Vi arbetar med uthyrning, rekrytering, outsourcing och human capital solutions.I Sverige har Adecco 4 500 anställda och en omsättning på drygt 1 miljard SEK.I Umeå har vi ca 100 anställda i vår uthyrningsverksamhet, fördelat på många olika områden.Då en av våra kollegor på kontoret, kommer att gå vidare till annan tjänst inom företaget, söker vi: BEMANNINGSANSVARIG ADMINISTRATION/EKONOMI I din roll som bemanningsansvarig, kommer fokus att ligga på utveckling av relationer med kunder och medarbetare i syfte att säkerställa hög kvalitet och nöjdhet. Du har personalansvar för medarbetare, vilket bl a innebär rekrytering, löneförhandling, genomförande av utvecklingssamtal, matchning av rätt medarbetare till våra kunduppdrag samt löpande uppföljning.Gentemot våra kunder, har du ett uppdragsansvar, där uppföljning av kvalitet och merförsäljning är exempel på viktiga delar.Vidare tar du hand om offertförfarande, beräknar lönsamhet på uppdrag samt utför arbetsmiljöbedömningar hos våra kunder.Då kontoret har sex administrativt anställda, kommer du givetvis att ha ett nära samarbete med dina kollegor. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av tjänsteförsäljning mot företag i Umeå i kombination med tidigare erfarenhet av personalansvar.Vi har ett stort ansvar för att människor, såväl kunder som medarbetare, ser oss som den bästa leverantören/arbetsgivaren i branschen, varför dina personliga egenskaper kommer att vara avgörande.Vi vill att du lever upp till begreppen "respekt, ansvar, integritet och ärlighet".Välkommen med din ansökan!