Bemanningsansvarig för reception till Inhouse

Arbetsbeskrivning

Om Inhouse Inhouse fortsätter att expandera och nu söker vi ytterligare en kollega, en bemanningsansvarig med ansvar för den dagliga verksamheten och utvecklingen av Inhouse receptionistpool. Vår framgång bygger på personligt engagemang, ett stort dynamiskt nätverk och moderna arbetsmetoder. Välkommen till oss. Arbetsbeskrivning Tjänsten som bemanningsansvarig är ett roligt, omväxlande och utvecklande arbete. I rollen intervjuar du löpande receptionister för vår bemanningspool och sköter den dagliga kontakten med både kunder och ambulerande personal. Du ansvarar för att jouren och bemanningen fungerar och ser till att det finns tillgängliga receptionister varje dag. Vidare ansvarar du för att konsulterna får den upplärning de behöver, skriver kontrakt samt lägger upp bokningar i systemet. I rollen ingår också att utveckla receptionspoolen och komma ut och träffa våra kunder och konsulter. Din profil Det är en fördel om du har haft liknande arbetsuppgifter tidigare. Tidigare erfarenhet av receptionsarbete och/ eller administrativt arbete är meriterande. Vi ser gärna att du har en utbildning inom personal eller är inne på sista året av PAO-programmet (eller motsvarande). Som person är du serviceinriktad och lösningsfokuserad. Du ser omöjliga situationer som utmaningar. Du trivs med att arbeta under högt tempo och har förmåga att vara självgående, initiativrik och orädd. Fallenheten för administration är också ett plus. Tjänsten kräver även att du har ett visst affärstänk och kan driva Inhouse receptionistpool framåt. Välkommen till Inhouse och en glad och driven arbetsgrupp. För rätt person väntar ett spännande och utvecklande arbete! Övrigt Vi söker dig som vill arbeta heltid eller deltid. Om det är så att du vill arbeta deltid är det minst 25 timmar per vecka, dessutom ser vi att du ska ha möjlighet att inom en snar framtid gå upp till heltid. Tycker du tjänsten låter intressant, är du välkommen att söka via Inhouse hemsida, www.inhouse.se. Glöm inte att motivera varför just du skulle passa för tjänsten. Det är även viktigt att det i din ansökan framgår om du vill arbeta deltid eller heltid. Sista ansökningsdatum är den 22/11-2010 men intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 9 november 2010
  • Ansök senast: 9 december 2010

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024