OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz.Den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Omsättningen i Sverige år 2005 uppgick till SEK 1,5 miljarder.Arbetsbeskrivning.Vi söker en medarbetare till vårt Göteborg City kontor!Du kommer att jobba nära våra kunder och medarbetare inom olika kompetensområden.I arbetet som bemanningsansvarig ingår kundvård i form av att utveckla befintliga kundrelationer men också att söka upp nya kundkontakter.Du agerar HR konsult i bemanningsfrågor gentemot våra kunder och löser förfrågningar på spännande uppdrag av varierande kaliber.Många förfrågningar löses med hjälp av nyrekryteringar.Utöver arbetet mot våra kunder kommer du dessutom att ha personalansvar för en grupp utemedarbetare/konsulter och vara ett stöd i deras arbete samt ansvara för deras utveckling och uppdrag Som bemanningsansvarig får du ta mycket eget ansvar varför vi ser att du är självgående och har förmågan att ta egna initiativ och kan fatta egna beslut.På kontoret kommer vi att arbeta i ett högt tempo, alla tar ett eget ansvar och har en stark drivkraft att lyckas.För att trivas hos oss vill vi att du är prestigelös, beslutsam och relationsskapande.Att du är en person som har skinn på näsan samtidigt som du är positiv och tycker att det är viktigt att ha roligt på jobbet ser vi som en självklarhet!Vi tror att du har minst fem års arbetslivserfarenhet.Det är en fördel om du har arbetsledarerfarenhet eller har arbetat med personalfrågor.Har du arbetat med försäljning tidigare ser vi det som meriterande.Du har en högskoleutbildning inom relevant område.Du har god förmåga i att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och gärna på engelska.Goda kunskaper i Officepaketet.Körkort är ett krav Vi vill ha din ansökan senast den 30:e juni.