OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemanningsansvarig till Humana assistans - sommarvikariat
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Vi söker nu en bemanningsansvarig för arbete under sommaren 2023 på vårt kontor i Stockholm.
Om tjänsten
Vi söker nu en bemanningsansvarig till sommaren 2023! Som bemanningsansvarig ansvarar du för bemanning av personliga assistenter hos våra kunder. Du kommer att ingå i ett team tillsammans med rekryteringsansvariga, bemanningsansvariga och våra uppdragschefer som ansvarar för att samordna den personliga assistansen hos våra kunder.
Din huvuduppgift är att lösa bemanningar av personliga assistenter hos våra kunder när sjukdom eller annan hastig frånvaro uppstår. Dina dagliga arbetsuppgifter innebär självständigt arbete i ett varierande arbetstempo där du har kontakt med våra personliga assistenter, kunder, deras anhöriga eller arbetsledare.
Tjänsten är ett sommarvikariat under perioden juni-augusti. Vi tillämpar allmän visstidsanställning.
Vem är du?
Vi söker dig som gillar att ge service och kan hitta lösningar på det mest svårlösta. Att vara serviceminded och ha kundfokus är en självklarhet då du kommer att ha mycket kontakt med våra kunder och personliga assistenter. Du är en lagspelare med god samarbetsförmåga, samtidigt som du tar stort eget ansvar. Att du delar vår värdegrund glädje, engagemang och ansvar är av stor vikt då detta är vägledande för oss varje dag.
Du kommer att ha flera bemanningar i gång samtidigt och periodvis kommer det vara ett högt arbetstempo, vilket ställer höga krav på flexibilitet, stresstålighet och engagemang. Vi ser att du kan hantera arbete under tidspress och trivs med att din plan för dagen ständigt behöver ändras.
Vidare är du en duktig administratör och har ett strukturerat arbetssätt samt erfarenhet av att arbeta i datasystem. Formell utbildning är inget krav men vi ser gärna att du har arbetat med administrativt arbete, rekrytering eller bemanning inom vård och omsorg. Det är meriterande om du har erfarenhet inom personlig assistans, hemtjänst eller annat service-yrke.
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana https://www.humana.se/jobb
Vad händer nu?
Sista dag för ansökan är 5 april. Vi gallrar löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan nu!
Tillträde sker enligt överenskommelse.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult