Arbetsbeskrivning
Är du en social, engagerad och driven person som vill verka i en händelserik, positiv och fartfylld miljö? Veteranpoolens verksamhet i Göteborg Centrum fortsätter att växa, vilket ger dig en fantastisk möjlighet att bli del av ett målinriktat team med positiv anda och kultur. Nu har du chansen att få ett roligt jobb där du ser till att pensionärer som vill fortsätta bidra till samhällets utveckling får möjlighet till det, samtidigt som de får socialt utbyte, känner sig delaktiga och behövda. Vi erbjuder dig ett kul och omväxlande jobb på ett kontor i snabb tillväxt, med mycket skratt, omtanke och hög servicenivå, där du gör skillnad på riktigt.
Om tjänsten
Veteranpoolen jobbar med företagsbemanning samt privatkunder och har en stor pool med skickliga veteraner som utförare. I denna roll finns stort utrymme för eget ansvar där du blir en del av att säkerställa att både kunder och veteraner blir hjälpta och nöjda. Rollen är kommunikativ, social, varierande och utmanande där den ena dagen sällan är den andra lik.
Rollen som bemanningsansvarig innefattar:
Du kommer att arbeta med sökning och rekrytering av nya pensionärer, både till specifika företagsuppdrag och till löpande uppdrag hos våra privatkunder. Till företagsuppdragen kan du exempelvis komma att söka ekonomer, affärsutvecklare, receptionister, eller bovärdar.
Du kommer att ta emot kundförfrågningar och intresseanmälningar från företag och privatpersoner via telefon, från vår hemsida, på mail samt under kundbesök. Försäljning är en stor del av din vardag och för att trivas i rollen bör du tycka att det är kul att ringa kunder.
Matchning och urval ingår också. Det är oerhört viktigt att det blir rätt person till rätt uppdrag för att vi skall bibehålla den höga NKI som vi har. Idag ger 76% av våra kunder oss betyget 9 eller 10 när frågar hur sannolikt det är att de skulle rekommendera oss till en vän eller kollega och det är vi stolta över!
Du kommer också att arbeta med personalvård. Att arbeta för Veteranpoolen skall ge en guldkant på tillvaron så vi är måna om att ta extra väl hand om våra jobbonärer (personer som blandar jobb och pension) och ordnar bland annat regelbundna personalträffar som t.ex. biokvällar, fika med marsipantårta första torsdagen i mars, sommarfest, julfest och andra aktiviteter.
Vem är du?
För att trivas i den här rollen tror vi att du tidigare har arbetat med rekrytering, – och/eller bemanning. Du har eftergymnasial utbildning gärna inom HR.
Som person bör du vara varm, prestigelös, positiv och besitta förmågan att självständigt arbeta lösningsfokuserat. Samtidigt som du är effektiv behåller du lugnet i stressiga situationer och är trygg och pålitlig i din personlighet.
Arbetet kräver också god samarbetsförmåga och stark ansvarskänsla, samt att du är noggrann, strukturerad och kan stå fast vid ramar och våra värderingar. Du kommer i rollen att ha många kontaktytor och det är viktigt att du strävar efter hög kundnöjdhet och goda resultat.
Om anställningen
Tjänsten är en heltidstjänst och arbetet utförs i våra härliga lokaler i World Trade Center kontorshotell där det anordnas många trevliga aktiviteter såsom gemensam träning, fika, och AW. Tillträde sker enligt överenskommelse men helst i början på Q1 2024.
Låter det spännande?
Vänta inte med att skicka in en ansökan, utan gör det redan idag! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, den 10januari 2024.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Lindgren, 0703543040, Emma Lagerbielke, 0708 55 54 79,
Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
0703543040
Maria LIndgren
Maria Lindgren
0703543040
Maria Lindgren, Recruiter
0703-543040
Maria Lindgren, recruiter
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Jessica Rundgren
Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren, Rekryterare
+46 703 54 30 40