Bemanningsassistent

Bemanningsassistent

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en Bemanningsassistent/administratör till en av våra kunder i Uppsala

Om tjänsten
Arbetet som bemanningsassistent innebär bland annat att arbeta med bemannings- och schemaläggningsfrågor för enheten, till exempel att ordna ersättare vid sjuk- eller annan korttidsfrånvaro samt samordna eventuella passbyten. Du kommer även stötta chefer och arbetsledare med varierande arbetsuppgifter som underlättar den dagliga verksamheten.

Tjänsten som Bemanningsassistent är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget förväntas pågå i ca 8 månader (december). Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden AB. 

Om dig
Vi söker dig som är positiv, lösningsorienterad och som trivs med att ha många bollar i luften samtidigt. Som person är du serviceinriktad och har mycket goda IT-kunskaper. 

Viktigt för tjänsten är:

-Erfarenhet av bemanning samt administration
-Kunskap och erfarenhet av att ha arbetat i systemet BeSched (krav)
-Viktigt med god samarbetsförmåga och flexibilitet
-Erfarenhet av att arbeta strukturerat och serviceinriktat

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Bemanningsassistent, BeSched, Adecco, Uppsala

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 april 2021
  • Ansök senast: 10 maj 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


25 november 2024

CFO med HR ansvar

CFO med HR ansvar

21 november 2024

20 november 2024