OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en Bemanningsassistent/administratör till en av våra kunder i Uppsala
Om tjänsten
Arbetet som bemanningsassistent innebär bland annat att arbeta med bemannings- och schemaläggningsfrågor för enheten, till exempel att ordna ersättare vid sjuk- eller annan korttidsfrånvaro samt samordna eventuella passbyten. Du kommer även stötta chefer och arbetsledare med varierande arbetsuppgifter som underlättar den dagliga verksamheten.
Tjänsten som Bemanningsassistent är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget förväntas pågå i ca 8 månader (december). Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden AB.
Om dig
Vi söker dig som är positiv, lösningsorienterad och som trivs med att ha många bollar i luften samtidigt. Som person är du serviceinriktad och har mycket goda IT-kunskaper.
Viktigt för tjänsten är:
-Erfarenhet av bemanning samt administration
-Kunskap och erfarenhet av att ha arbetat i systemet BeSched (krav)
-Viktigt med god samarbetsförmåga och flexibilitet
-Erfarenhet av att arbeta strukturerat och serviceinriktat
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Bemanningsassistent, BeSched, Adecco, Uppsala
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147