OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av en spännande värld i ett hus som aldrig sover? Välkommen till Casino Cosmopol - en helt ovanlig arbetsplats. Med stort fokus på ansvar får du tillsammans med oss möjlighet att bjuda våra gäster på minnesvärda upplevelser.
Du - en nyckelperson.
Som bemanningsassistent hos oss blir du spindeln i nätet och tillsammans med dina kollegor ansvarar du för bemanningsplaneringen för den operativa driften inom Casino Cosmopol. Det innefattar bland annat löpande frånvaro- och vakanshantering, att följa upp pågående frånvaro med fokus på sjukskrivningar och utifrån verksamhetens behov bemanna casinots olika funktioner med rätt kompetens på ett kostnadseffektivt sätt.
Som bemanningsassistent ansvarar du också för att våra scheman följer gällande lagar och avtal. Något som är härligt med rollen är att du kommer att ha mycket kontakt med kollegor inom hela casinot, framförallt när det gäller bemanningsfrågor.
Som Bemanningsassistent ingår du i ett engagerat bemanningsteam som är placerade i Göteborg och Malmö. Dina arbetstider är schemalagda dagtid och kvällar med tjänstgöring på helger och helgdagar.
Vi söker dig som
Är noggrann, ansvarstagande och har hög integritet. För att lyckas i rollen har du god förmåga att kommunicera på ett professionellt sätt, en känsla för detaljer samtidigt som du har koll på helheten, samt har förmågan att behålla lugnet i stressade situationer. Du är självgående men trivs även med att samarbeta med andra.
Vi värdesätter också din förmåga att kunna prioritera och snabbt byta fokus mellan olika typer av människor och arbetsuppgifter och att se lösningar snarare än problem i dina arbetsuppgifter.
För att lyckas i rollen tror vi att du har goda kunskaper i Office-paketet och god vana av att använda datorn som arbetsverktyg. Har du arbetat i Quinyx eller liknande bemanningssystem är det en stor fördel. Mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska är ett krav.
Ansökan och kontaktuppgifter
Tjänsten är en tillsvidareanställning, som inleds med provanställning, med placering i Malmö. Men hos oss gör vi jobbet där det passar bäst, ibland är det hemma och ibland är det på kontoret.
Nu när du läst såhär långt är du säkert nyfiken på våra förmåner, då kan vi tipsa om att klicka dig vidare till: https://career.casinocosmopol.se/pages/benefits
Vi gör löpande urval så du är varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Har du frågor kring jobbet som Bemanningsassistent, kontakta gärna rekryterande chef David Sandrén på 010-120 55 82. Har du frågor om rekryteringsprocessen kontakta rebecca.poncin@casinocosmopol.se
Varmt välkommen med din ansökan!