Bemanningsassistent

Bemanningsassistent

Arbetsbeskrivning

CareOn är ett professionellt konsult- och bemanningsföretag verksamt inom socialt arbete med huvudsakligen offentliga kunder. Vår uppgift är viktig och vårt fokus är på kunskap, kompetens och kvalitet. I våra tjänster ingår bl a uthyrning av kompetenta socionomkonsulter, utredningar, och specialisttjänster. Vi skapar mervärde för våra kunder genom att kombinera mycket kvalificerade konsulttjänster och hög service. Verksamheten startade år 2000 och vi har hjälpt kommuner över hela Sverige.


Rollen innebär:
Som bemanningsassistent kommer du att vara en viktig del i vårt team. Det är en spännande och utmanade roll som ställer höga krav på dig som person. Både att kunna vara lyssnande och drivande, att kunna upprätthålla och utveckla samt att verkligen uppskatta att arbeta med människor. Som bemanningsassistent har du igång många kontakter hela tiden och kraven på smidighet, noggrannhet och leveranssäkerhet är höga.
I rollen som bemanningsassistent ingår att söka nya konsulter, att arbeta med service till våra konsulter och att stötta konsultcheferna i deras arbete. Relationsbyggande är i centrum.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:
- Första kontakt med potentiella konsulter
- Intervju och search
– Göra utskick och bearbeta svar på utskick
- Teamsmöten med potentiella kandidater och befintliga konsulter.
- Hjälpa till att ta hand om befintliga konsulter som är ute på uppdrag
- Övrigt administrativt stöd till konsultcheferna som att skriva ihop presentationer, referenstagning.


Vi söker!
Nu letar vi efter dig som vill vara med och utveckla företaget och verksamheten! Vi tror att du bör ha följande förmågor för att lyckas och trivas;
Positivt tänkande som ser möjligheter snarare än problem
Ha lätt för att skapa relationer med människor
Tycka att det är roligt med administration
Förmåga att lösa problem
Vara nyfiken och orädd att lära och pröva nytt
Vara driven och kunna arbeta självständigt
Tro på att man kan skapa mer tillsammans än ensam
Har inga problem att synas i Sociala medier som LinkedIn, Facebook och Instagram
Flytande Svenska i tal/skrift
Goda kunskaper i Word
Gärna kunskap i Excel
Gärna tidigare erfarenhet av kundkontakt och/eller rekrytering samt administrativt arbete



Vad får du?
Ett riktigt roligt arbete med stor frihet, stora utvecklingsmöjligheter, positiva och ambitiösa arbetskamrater. Du blir del av ett företag som växer och ständigt utvecklas. Företaget har kollektivavtal. Du kommer arbeta på vårt kontor i centrala Örnsköldsvik tillsammans med ansvarig konsultchef i nära samarbete med huvudkontoret i Stockholm.
Utbildning/erfarenhet:
Vi söker dig med erfarenhet som administratör, bemanningsassistent, erfarenhet av kundrelationer och/eller sälj, eller liknande. Erfarenhet från servicearbete är meriterande.
Tjänstgöringsgrad
Tjänstgöringsgrad 100%.
Placeringsort.
Örnsköldsvik
Tillträde
Flexibelt tillträde är så snart som möjligt.
Ansökan - skicka in ditt CV via mail till ansokan@careon.se
Kontakt:
Nina Söderström
Affärsområdeschef
nina.soderstrom@careon.se
eller


Jessica Lindberg
Konsultchef Norr
Jessica.lindberg@careon.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CareOnDemand Sociala Tjänster AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2022
  • Ansök senast: 1 augusti 2022

Postadress

Valhallavägen 159 1/2Trn
Stockholm, 11553

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024