OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Casino Cosmopol AB Arbetsuppgifterna är repetitiva och omfattar bland annat: ? att lägga in grundscheman och göra korrigeringar i befintliga scheman.? administrering av semesterplanering, passbyten, vakanser och sjukanmälningar.?allmän personaladministration.Att arbeta som bemanningsassistent hos oss på Casino Cosmopol Stockholm innebär mycket täta kontakter med både chefer och anställda i en internationell miljö.Du ingår i HR-avdelningen som i dag består av fem personer samt en HR-chef.Du rapporterar till HR-chefen på kasinot. Kvalifikationskraven är: ? genomförd gymnasieutbildning ?erfarenhet av administrativt arbete ? mycket goda kunskaper i Office paketet ? goda kunskaper i engelska Har du dessutom erfarenhet av att ha arbetat i ett bemanningssystem (gärna BeSched) är det en merit.Som person är du noggrann, strukturerad och ansvarskännande.Samarbetsförmåga och servicekänsla är ytterligare egenskaper som vi värderar högt då du kommer att ha daglig kontakt via telefon och mail med våra medarbetare.Du bör dessutom vara lite av en problemlösare samt en god administratör.Vi förutsätter att du gillar repetitiva uppgifter. Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.Arbetstiden är schemalagd dag- och kvällstid.Tillsättning snarast. Din skriftliga ansökan med personligt brev registrerar du på vår hemsida www.casinocosmopol.se.Vi kommer att genomföra intervjuer löpande då tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi tar inte emot ansökningar via post eller mail. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann-Catrine Snis
08-50895453