Bemanningsassistent med fokus på administration och support

Bemanningsassistent med fokus på administration och support

Arbetsbeskrivning

Är du en person som drivs av att leverera service och support? Gillar du att arbeta i ett högt tempo med administrativa och koordinerande arbetsuppgifter? Här får du chansen att arbeta på ett växande företag som kännetecknas av en entreprenörsanda och teamkänsla. Välkommen med din ansökan!

Som Bemanningsassistent hos Agila är du en del av våra bemanningsteam, vars huvuduppgift är att avlasta med löpande bemanningsadministration. Det innebär att du hanterar stora som små ärenden från såväl kollegor som konsulter på ett professionellt sätt. Här får du möjlighet att arbeta brett i en varierande roll med starkt supportfokus och med många samarbeten!

Det roligaste med tjänsten är variationen av arbetsuppgifter och att få finnas till som en hjälpande hand till alla kollegor på Agila!" - Emelie


En arbetsdag som Bemanningsassistent arbetar du bland annat med att:

- Uppdatera vårt CRM-system med aktuella annonser kring uppdrag i Sverige och Norge

- Hantera inkommande behov enligt bolagens rutiner

- Boka resa och boende till våra konsulter.

- Hantera vår chattfunktion på agila.se

- Administrera Agilas beställningar kring blommor, godislådor, startpaket osv.

- Hantera fakturor och interna dokument.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som är övertygad att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare. Du ingår i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och som präglas av en socialkultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Du får en gedigen introduktion som hjälper dig att lyckas i din roll.



Vi söker dig som vill driva och upprätthålla förstklassig service. Du är självgående, nyfiken och har lätt för att ta till dig ny kunskap. Som person är du handlingskraftig, noggrann och kan arbeta självständigt. Du trivs i samarbete med andra och tvekar aldrig på att hjälpa till. Du är en energifylld och positiv person som har nära till skratt.

- Du har ett par års erfarenhet av arbete i kundtjänst, administration, service eller liknade.

- Du har goda kunskaper i svenska då det behövs för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter.

- God systemvana.



ÖVRIGT

Start: September

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning



Vi ser fram emot din ansöka! Vid frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Agila
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2023
  • Ansök senast: 3 november 2023

Postadress

Torkel Knutssonsgatan 24
HELSINGBORG, 25276

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024