Bemanningsassistent till Isaksson Rekrytering i Malmö

Bemanningsassistent till Isaksson Rekrytering i Malmö

Arbetsbeskrivning

Just nu söker Isaksson Rekrytering i Malmö för omgående tillträde en Bemanningsassistent. Här får du både ett roligt jobb och ovärderlig arbetslivserfarenhet inom bemannings- och rekryteringsbranschen. Här finns goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll tillsammans med engagerade och härliga kollegor. Låter det intressant?
Skicka in din ansökan idag och ta chansen att testa på hur det är att arbeta på ett marknadsledande företag! Vi befinner oss i en mycket positiv spiral och bjuder in alla intresserade till intervju på vårt centralt belägna kontor på Kärleksgatan 1 – nära Davidshall.

Om tjänsten
I rollen som Bemanningsassistent kommer du att lära dig mycket om hur bemannings- och rekryteringsbranschen fungerar i stort. Till en början innebär det dagliga arbetet främst att vara ett administrativt stöd till vår Konsultchef inom bygg i Skåne och södra Sverige. Dina arbetstider kommer att vara kontorstid.

Huvudsakliga arbetsuppgifter Hantera administrativa uppgifter i vårt bemanningssystem
Bistå Konsultchefen med administrativa uppgifter
Telefonkontakt med kunder och konsulter inom bygg
Hjälpa kunder med deras behov av personal, både med kort- och längre varsel
Search och headhunting av kandidater inom bygg
Inledande första telefonkontakt med kandidater
Boka in och genomföra intervjuer
Kundbesök
Skriva och publicera platsannonser
Schemaläggning och lättare ekonomiuppgifter
Besöka befintliga projekt/arbetsplatser och gör regelbundna uppföljningar
Myndighetskontakter
Boendeplanering för uthyrda konsulter
Administrera Id06 kort
Vem söker vi?
Till rollen som Bemanningsassistent söker vi dig som är social, organiserad och motiveras av att ta eget ansvar och att få var en del av ett framgångsrikt team.
Det här jobbet passar dig som är lösningsfokuserad, proaktiv och ansvarsfull i de arbetsuppgifter du tar dig an och som trivs i ett högt tempo med omväxlande arbetsuppgifter

Vi önskar även att du Har en eftergymnasial utbildning
Tidigare erfarenhet inom administrativt supportarbete
Arbetat i ett bemanningssystem
Har gått ut gymnasiet med fullständiga betyg
Har arbetat med administration, service och kundkontakt där du fått använda din förmåga att ta egna initiativ och eget ansvar
Har arbetat med telefon och dator som arbetsverktyg
Körkort B och vana av att köra bil, gärna runt i Skåne
Goda datakunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system
Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Meriterande Arbetat inom bygg och/eller HR branschen
Språkkunskaper i Polska Engelska
Ansök idag!
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Isaksson Rekryterings konsultchef Emila Olsson via telefon: 0709- 35 00 40 eller e-post: emila@isakssonrekrytering.se eller Pontus Gustafsson som du når via 0736- 00 31 98 Vi tar endast emot ansökningar via denna annons/ vårt rekryteringssystem.

Vi arbetar med löpande urval – välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Camilla Westergren
0707683900
Lina Eliasson
0721829671
Sofia Folke
0701- 44 54 63
Emelie Ryman
0721-64 94 56
Louise Roddar
0734297366
Lina Eliasson

Annie Günther-Palfors
0721-64 55 62
Amanda Jansson
070-149 25 03
Malin Axberg
0709-350040
Madeleine Humphries
0762058821

Sammanfattning

Besöksadress

Gustavslundsvägen 147
None

Postadress

Gustavslundsvägen 147 1tr
Bromma, 16751

Liknande jobb


Pension Specialist

Pension Specialist

27 december 2024

27 december 2024

HR Partner

HR Partner

24 december 2024