OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Aplus Group är en ledande tjänstekoncern inom hushållsnära tjänster. Vi växer snabbt på senare år har vi gått in i flera nya branscher.
Vi har rötterna inom läxhjälp, där vi funnits i 20 år och är branschledande genom välkända Studybuddy. 2020 startade vi Hey Kiddo, som tillhandahåller barnpassning och 2021 lanserade vi Hello Clean som tillhandahåller hemstädning.
Vi är idag ca 3000 anställda läxhjälpare, nannies och städare och på kontoret är vi 25 personer. Vi har högt i tak, alla känner alla och vi har sjukt roligt tillsammans!
Du kan räkna med att hitta vänner för livet bland kollegorna och vi arrangerar ofta AWs, gemensamma aktiviteter och träningspass för de som vill. Vi äter gemensam frukost varje fredag och varje höst åker vi iväg på en gemensam Team-Building resa.
Vår senaste tillskott Hello Clean erbjuder kvalitativ städhjälp med stort fokus på den allra bästa kundtjänsten och på vår personal. Vi växer snabbt och söker därför nya medarbetare till huvudkontoret.
Om rollen:
Som bemanningsansvarig på Hello Clean så har du eget ansvar över dina kunder och städare. Du är med i hela processen från första försäljningssamtalet, till uppföljning efter start och feedback längs vägen. Det är en omväxlande roll med mycket olika arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med kundtjänst, sälj och matchning men även med administrativt arbete såsom schemaläggning och fakturahantering.
Du kommer att rapportera till och få stöd av din verksamhetschef på plats. Du kommer även arbeta tätt med en teamleader som arbetar ute på plats med städarna. Städarna som arbetar hos oss har bra arbetsvillkor och är vår viktigaste resurs, så att du har en bra kontakt med dessa är av högsta vikt. Du ska därför ha en god kommunikationsförmåga.
Vem är du?
Vi tror att rätt person är en strukturerad teamplayer som brinner för att göra ett bra jobb. Du ska vara en lösningsorienterad och driven medarbetare som ser fram emot att göra ett bra jobb i alla steg.
Vi lägger absolut störst vikt vid personliga egenskaper men det är även meriterande att ha erfarenhet av branschen. Det är även meriterande med högskoleutbildning. Att vara flytande i svenska och engelska muntligt och skriftligt är ett krav, ytterligare språk är meriterande.
Anställningsform och förmåner
Arbetstiderna är heltid 6.30-15.30
Kontoret är nyrenoverat och beläget vid Hornstull
Vi har ett maxat friskvårdsbidrag och gemensamma träningar!
30 dagars semester, tjänstepension och konkurrenskraftig lön
Startdatum
Vi ser gärna att du kan starta i augusti.